COMIENDO POLLAS. MENJANT PIUARROS. (Berzas i Demon) 21-6-2016.

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses
COMIENDO POLLAS. MENJANT PIUARROS. (Berzas i Demon) 21-6-2016.

De vegades, al Berzas de Fachermore li agrada anar de bon xic, de llepaculs i de fidel cadell del sistema establert. Però d'altres, no sé per què, li entra una d'eixes ramalades heavy metal que té ell i es dedica a trencar-nos els esquemes a tot Crist. Sempre en petit comité, això sí, quan sap que mai no arribaran a escoltar-lo aquells que li donen de menjar. Millor dit, aquells que ostenten el poder i que se n'aprofiten de la gent.

"¿Pero tú te has parado a pensar en todos los de la Iglesia, lo que fingen y aparentan? Muchas veces los domingos, cuando veo a la gente salir de misa, me pongo a observar todas esas beatas, tan tapaditas y bien arregladas, y me las imagino chupando pollas. ¡Que sí hombre, que sí, que es verdad! Que en misa van de modositas, de castas y puras, como la Virgen María, pero el día anterior, con la fiebre del sábado noche, seguro que estaban desnudas en su cama, con el coño al aire y comiéndole la verga al marido, o a su amante. Y eso debe de molarles mogollón porque, de lo contrario, no repetiría ninguna, y mira que se amorran al pilón...."

Gran disquisició teològica, la d'aquest radical-ment moderat hiPPixavins. Sí, Senyor Jesús, Maria i Josep.


Sueca, País Valencià, Marènia. Dimarts 21-6-2016. Solstici d'estiu.
Joanjo Aguar Matoses.
(Últims retocs: 21-6-2016. 22:09)

____

https://www.flickr.com/photos/joanjo_aguar_matoses/20581573305/in/album-72157654937531043/

____

http://blocs.mesvilaweb.cat/wp-content/uploads/sites/2587/2016/06/REGAL-NADAL-2008-20-QUA-70.jpg

____
____

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250428 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).