Comiat

Un relat de: AVERROIS

Enfadat li va dir que no es veurien més. Mentre es tancava la porta ella va cridar "T'estimo !!!" Segons desprès la porta es tornava a obrir lentament...

Comentaris

  • Nurithy | 06-01-2007 | Valoració: 9

    M'ha sorprés la compresió de dades en tan poques línies! intrigant ;)

  • llenar no[Ofensiu]
    gypsy | 05-12-2006

    llençar la towel.
    aixx

  • Esperança[Ofensiu]
    gypsy | 05-12-2006 | Valoració: 10

    Averrois! destil.la el teu poema. La il.lusió de tornar a començar, a no llenár la tovallola.

    Gràcies pels teus comentaris, tens raó, res és blanc ni negre, sempre hi ha la gama del gris. No tothom és bo ni dolent al 100%.

    Miraré als ulls i sí, hi ha quelcom que em lliga massa fort a aquesta persona que ho ha fet tan bé com ha sabut, suposo.

    És difícil ser pare i ser fill i entendre al teu pare, també. Jo també sóc mare i no voldria decebre gaire a les meves filles.

    petons enormes!!

    gypsy

    PD: la nova foto és preciosa i màgica.

  • El tres punts finals[Ofensiu]
    BOLZANO | 26-11-2006 | Valoració: 8

    Bones, opino el matexi que el comentari anterior, que té les paraules justes per descriu tota l'acció. Nomès una pega al meu entendre: el tres punts finals, no són necessaris. Per a mí, li treu molta de la força que té el text per això el notable de la meva valoració.

  • Marxant i tornant[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-11-2006 | Valoració: 10

    Relat gairebé minimalista al que no falta res de l'essencial per a fer gaudir al lector: tres frases ben construïdes, vint-i-set paraules ben lligades entre sí i situades al lloc just, menys d'un minut de lectura planera... i aquí tenim una història completa!

    Exigeix, és clar, la complicitat de la lectora, que en aquest cas se sent espectadora del drama i de la lluita entre els sentiments oposats que actuen en el mínim escenari que has creat.

    Bona pensada!

    Evidentment, tornaré! Crees addicció!

    Una abraçada de comiat, però per poc temps...
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de AVERROIS

AVERROIS

405 Relats

932 Comentaris

371422 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Vaig néixer a Manresa un fred Gener de fa uns quants anys i com va escriure el poeta:

Tots els records plegats
són una gota d'aigua
dins una mar immensa.
I el violí que no se sent
deu plorar alguna mort
que jo no sé.

Què la vida us sigui lleu!