Començo a inventar-te

Un relat de: Ester

En el món dels somnis…

Fugir de la realitat
Inventar-te
Desaparèixer, llibertat
Somniar-te.

Somriures eterns
Mirades
Complicitat, temps
Abraçades.

Paraules prohibides
Pel vent
Que sempre perduren
I la ment.

Llavis sincers
I les bromes
Somnis fugicers
però que tornen.

Brillantor penetrant
Els ulls,
Claror enlluernant
El cor.

En el món dels somnis...
...tu ets amb mi, jo sóc amb tu.

Comentaris

  • Gràcies...[Ofensiu]
    queta | 22-08-2006

    pel comentari i per tenir el meu relat en els teus preferits... Quan el vaig escriure em vaig sentir mol orgullosa de mi mateixa per haver sigut capaç de "posar els records sobre paper"... i ara, més d'un any després, tot i que canviaria algunes cosetes, em meravella encara més, i no perquè sigui un relat magnífic, sinó perquè reflecteix molt bé un moment de la meva vida, amb el que pensava i sentia aleshores... i s'ha convertit en un record que mai es borrarà.

    Perquè les coses amb el temps canvien... i a vegades va bé tenir algun record del tot cert... no deixis mai d'escriure!

    El món dels somnis, igual que el dels records, té moltes portes... i moltes claus que les obren... busca-les totes!

    una abraçada... i fins ben aviat!

    queta

  • Llibre | 13-09-2005

    Certament: en el món dels somnis tot és possible... fins i tot començar a invertar-te.

    Ara no recordo qui t'ha comentat que li havia cridat l'atenció el títol i que li agradava. A mi m'ha passat el mateix: m'ha capturat.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • Perestroika | 12-09-2005

    m'agrada! el titol crida a llegir-ho, i val la pena.

    Pel que fa al teu "nom" m'ha sorpres, no sé si ve del que m'ha vingut ami al cap, suposu que no. Tot i així m'ha portat records i per això t'he "conegut" segueix escribint!

  • inventar...[Ofensiu]
    ROSASP | 13-07-2005

    La força de la imaginació és inesgotable, els camins de moltes formes, les imatges de molts colors. Però somiar amb l'essència de l'amor, amb les emocions que s'enlairen i ens fan sentir la cresta de l'onada, això és pura màgia.
    Claror, llum, espurnes, somriures, abraçades. Imatges juganeres dins del cap, fent pessigolles entre la realitat i els somnis.

    Breu, però molt intens...

    Una abraçada i molta inspiració!

  • bona invenció...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-07-2005 | Valoració: 10

    amb imaginació i sentiment... versos curtets, suaus... dibuixant els elements bàsics de contacte i obertura... suggerint, pensant, gaudint, inventant l'esbós que la ment amb foc ja crema de desig...
    felicitats i segueix escrivint... inventant poemes...
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Ester

Ester

4 Relats

7 Comentaris

3907 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
...em dic Ester Cuñado i vaig néixer a Barcelona, però de tota la vida que visc a un poble que es fa dir Vallirana. Sóc de l'any 87 i estudio Enginyeria Geològica...

...sempre m'he decantat per les ciències i per més que he intentat separar del meu camí les lletres, mai ho he aconseguit...

...sóc el que sóc i molt li dec a l'escriptura que m'ha fet créixer com a persona. Per descriure'm a mi mateixa, trobo que el millor és que llegiu el que està publicat. Si llegiu entre línies sabreu com sóc, qui sóc i què penso de veritat...