com una flor de seda.

Un relat de: donablanca

Anava sola pel carrer i m'he trobat a un conegut que m'ha saludat.
A donat la circumstància de que ens hem parat.
Ens hem dit que tal.
És un amic del germà de la Clara.
Resulta que també anava amb la mateixa direcció que jo, i hem continuat junts.
La veritat, no sabia que dir-li.
Es que no el coneixo!
Feia bona olor.
Duia una cartera de ma.
M'ha deixat passar quan s'ha estret el carrer. S'ha colocat radera meu. I amb un petit saltiró s'ha tornat a possar a la
meva alçada.
M'ha sonrigut, i li he tornat el somriure.
Ens hem aturat davant d'un semàfor.
M'he possat les mans a la butxaca i he fet veure que buscava alguna cosa.
M'ha mirat de reull.
Volia preguntar-li per la Clara, però se m'ha avançat; m'ha dit que havia de girar cap a la dreta. I com que jo seguia recte, ens hem dit adéu.
Jo crec que si,
i ara mateix no em preocupa,
perqué se com tornar-lo a veure.


Comentaris

  • UOO!![Ofensiu]
    Albert Segarra Alegret | 15-09-2005 | Valoració: 9

    Fresc, senzill i vitalista. UNa perla.
    m'ha agradat molt
    Felicitats!

  • Ondia![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 02-09-2005 | Valoració: 10

    Mai no habia llegit un format de relat com aquest, es molt wai! Uoo, es que, ha sigut acabar de llegir aquest escrit i riure no se perque, m'ha donat una alegria, perque es una situacio en que m'he trobat més d'una vegada.
    Bé, et seguire llegint!
    Muack*

  • Disculpa...[Ofensiu]
    Llibre | 29-07-2005

    ...que entri per aquest teu raconet de Relats per contestar la pregunta que m'has fet. I aquí la resposta: no, no escric amb cap altre nick. Però... ara m'has encuriosit. Em pots dir amb qui m'has confós? (simple curiositat).

    Fins la propera,

    LLIBRE

    PS.- Esperaré. El teu nou relat, vull dir.

  • tants instants[Ofensiu]
    fill de les ombres | 10-06-2005

    compartim tants instants estranyament màgics i únics.
    del gris rutinari en floreix un breu moment, com una flor que pugna per sortir entre les rajoles de la vorera de les ciutats.
    i són petits regals del dia com aquests, els que fan emprendre la rutina amb un nou color, que desvetllen quelcom en nosaltres que... ens farà buscar i trobar un nou instant màgic per compartir.

    si saps on trobar-lo, no ho dubtis, vés a buscar-lo.

    una abraçada, t'he descobert avui per una llarga llista de comentaris enllaçats...

    ja sé on trobar-te...

  • Bé!![Ofensiu]
    jordiclusella | 09-05-2005

    Una auto-reflexió directe de la ment al full (o a la pantalla, vaja!)

    Senzill, personal, sincer i amb un bon ritme de lectura.

    Felicitats, sort amb aquest nano i records a la Clara!

    Salut.

  • L'important és això...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 08-05-2005

    saber com tornar-lo a veure.
    De vegades perdem oportunitats interessants, però si sentim atracció per algú, hem de buscar-lo de nou, i trobar-lo...
    És com allò que se sol dir: la sort s'ha de buscar!
    M'ha agradat!

  • L'encís...[Ofensiu]
    Llibre | 29-04-2005

    ...que comporta la descripció suau dels breus instants quotidians, és el que pren força en aquest relat. Tothom, qui més qui menys, s'ha trobat en la mateixa, o en una situació similar a la que ens mostres. I l'efectivitat del text rau en aquest detall: ens sentim propers, perquè creiem que en algun moment hem viscut aquest instant.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • Vaja l'amor de vegades...[Ofensiu]
    Ferran de Montagut | 13-03-2005 | Valoració: 10

    Neix quant menys una s'ho pensa, el relat esta vent trobat i ja es veu el que pot sortir de dins per escriure el que a una li ha passat una salutació amiga desconeguda des dels Pirineus de (Girona) Ferran de Montagut

  • Plash plash plash[Ofensiu]
    Linkinpark | 08-03-2005 | Valoració: 9

    Molt bé, i per si no es nota, el de el titol són aplaudiments. M?ha agradat molt com descrius una cosa més o menys normaleta, i en fas una història, i pel q sembña d'amor. Molt bé. No deixis d'escriure!

  • M'ha agradat[Ofensiu]

    M'ha agradat per l'aire de senzillesa, per la veu que l'explica, per la serenitat. Vaja, que molt bé. Endavant.

  • lila_laura | 26-02-2005 | Valoració: 10

    Hola donablanca.
    Gràcies per comentar-me els meus primers relats, no són gran cosa, però són els primers...jeje.
    M'agrada molt com descrius aquestes coses tan senzilles però que ens fan sentir tan bé. Segueix escrivint.!!
    petons

  • ninou | 10-02-2005 | Valoració: 10

    suau i sedós, boniques les paraules formoses com la seda.

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    neret | 28-01-2005

    ... sobretot la manera com l'has explicat. Em recordava una mica, la manera d'escriure, a un llibre que es diu seda, i trobo que és molt efectiva per al que estaves explicant.

    Ah, i moltes gràcies pel teu comentari, per a que vegis com n'arribo a ser de rencorós, aprofito per fer-te dos aclariments:

    - de la cambrera dels ulls verd-menta no te'n pot explicar gaires coses el protagonista perquè la veu molt borrosa, per això se l'acaba menjant el fantasma de la Lorda.

    - Si vols saber més coses de la lorda, encara que poques, perquè aquests relats no parlen d'ella si no del seu fantasma, llegeix alguna altra de les festes majors

  • bon relat[Ofensiu]
    subal | 25-01-2005

    Hola, jo estic molt d'acord amb el comentari de Vicenç. Anava llegint i anava pensant, així, com un flashback, amb la peli "En la ciudad". És d'una quotidianitat diferent a la meva, molt més reposada i reflexiva, i distreta. Per què distreta? em pregunto. Distreta en el sentit de que et pot caure un piano al costat i tu estar reflexionant atentament sobre una trobada o el que sigui que t' ocupi la ment... m'explico? no ho sé. què el relat m'ha agradat, vaja!

    salut.

  • Un moment de cada dia...[Ofensiu]

    CONTINGUT: Has retallat un moment del dia. Un moment més o menys especial. Un encontre. És original, per començar. La Tiamat a vegades ens brinda algun relat d'aquest tipus (un moment quotidià). Un moment quotidià que t'has fet teu i que, de totes maneres, hi has trobat una màgia especial de rerefons (l'olor, el tracte d'ell, la seva presència... com una flor de seda, efectivament).

    REDACCIÓ: Llampeguejant! Molt i molt àgil, amb paraules ben triades, certa sonoritat i frases breus. Arribes al final sense adonar-te'n!
    L'única observació possible per la meva part rau en l'ortografia (tot i que jo no en sóc cap mestre, d'això, precisament). Però llegint, escrivint i amb el temps (això m'han dit, a mi) se'n van corregint força.

    MOLTÍSSIMES GRÀCIES pel teu comentari! I per descomptadíssim, bona entrada a RC!!!

    Salut,

    Vicenç

  • DONABLANCA DE SEDA[Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2004 | Valoració: 9

    ets molt detallista... no se t´escapa res...
    sembla que no dius grans coses... però m´agrada aquest estil senzill, ple de detalls, on insinues... però no aclares... com els primers sentiments...
    un relat de SEDA... fi...
    benvinguda a RC... anima´t... i segueix escribint i treient coses de l´ànima... per a nosaltres... que ja des del primer dia... t´ESTIMEM.
    un ptó i una abraçada i...
    un bon any...
    i que aquesta flor de seda... agafi color, olor... AMOR! muaaaaà!

Valoració mitja: 9.5