Com un roc

Un relat de: L'anònim GharN

Ha caigut i ja no es mou,
com un roc ha deixat un forat, treu el roc, omple el forat;
veuràs com res torna a ser igual.

Com un roc.
Turmento pensant que no hi puc fer res;
he deixat de ser
totpoderós,

de pretendre que tot s'arreglarà.
Com un roc tot s'ha trencat. I els diners no paguen; l'esforç, menys. Punt. I punt.

Comentaris

  • clariana | 25-11-2007 | Valoració: 9

    i estrany, estructura difícil de desmuntar una tarda de diumenge després de treballar...

    erò m'ha agradat, sí. Sí


    fina aviat.
    clariana

  • betixeli | 18-09-2007

    després de l'explicació tot pren sentit, i tot i que segueix sense agradar-me, entenc perquè dius el que dius. crec que ara el que em proboca el desagrat és la contundencia dels fets, és la manca d'esperança que transmet, però ben mirat a tots ens ha passat pel cap un moment o altre.

l´Autor

Foto de perfil de L'anònim GharN

L'anònim GharN

35 Relats

112 Comentaris

43596 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Els núvols de pluja i de llamp queden pertot arreu, al meu voltant. Llamp que ens espanta i ens fascina, núvols que alhora prometen dur i endur-se els pitjors malsons que tinguem. La pluja ens ajuda a dormir, i després d'acompanyar les nostres veuetes que pensen i es tornen vives, després de deixar el planeta dels somnis aleshores ens llevem, i de tornada a la rutina ens pensem que tot serà per sempre. M'agrada mirar els teus ulls, al metro... són... són com els núvols de pluja i de llamp.

Jordi

Aquí hi teniu moltes més coses meves, tot i que no sempre en català... coses del guió.
Núvols de pluja i de llamp

O bé, si voleu dir-me quelcom, jordi.gharn@gmail.com