Com tothom

Un relat de: cescarnau

Cert estic que un dia
No buscarem els llençols
Per llevar-nos.

La pau fuetejarà
Els nervis i la terra acollirà
Un nou pelegrí.

Cert que tu i jo
Estarem junts
I escoltarem aquell vent de tramuntana
Que tot s'ho emporta.

Les fulles, les cúpules,
Els udols, totes les nostres llàgrimes
Sense recipient
Escombraries
Aquells que venien darrera
Que saltin i ballin
Que cantin i riguin
Tot plegat fa riure
Això de creure't més
Quan al final
Ets com tothom.


Comentaris

  • es autentic[Ofensiu]
    AINOA | 04-03-2005 | Valoració: 9

    Hola cescarnau:
    Es un relat molt autentic.
    Tens raó, tothom es igual, el unic que varia sont els valors materials. Perquè el final tots tindrem la mateixa fí.

  • Crec, Cescarnau[Ofensiu]
    Lavínia | 04-03-2005 | Valoració: 10

    que no hi ha ningú més que un altre. No solament ho crec, ho sé, perquè he vist massa gent, sobretot a la meva feina, que han estat molt amunt i han anat a parar vés tu a saber on i tot perquè es pensaven que aquell estat, aquell "poder" adquirit els duraria sempre. Som el que som i no n'hi ha res més.
    El que crec que preval és la tranquil·litat de consciència i el saber estar en cada situació, és a dir viure el moment traient-li el millor, per poc que sigui iquan ets feliç, doncs, ENDAVANT!! A VIURE EL MOMENT serenament, sense angoixes i sense una passió que et faci perdre el sentit ampli de la realitat. Crec (i dic "crec", perquè no ho sé) que no hi ha res més.

    Fins una altra!!

  • Post Coment[Ofensiu]
    OhCapità | 04-03-2005 | Valoració: 9

    Si no intueixo malament, tots acabarem passant a l'estat físic de polsim. Interessant explicació la teva de la igualtat humana. Per què ens entestem en semblar diferents? És la globalització el nostre mal? Mmm, penso que en general, tal com dius tots, en sí, som iguals tot i les petites individualitats personals. Hi reflexionaré.

    Oki Doki! Cap Verd, No Estrès!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de cescarnau

cescarnau

127 Relats

179 Comentaris

124218 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Tinc 52 anys. Vaig començar fent poesia i he publicat una novel·la. Ara tinc en fase de publicació un llibre de relats en castellà. Normalment es la llengua que utilitzo, però alguns contes els tradueix al català. Col·laboro amb algunes revistes literàrias en paper i per Internet.

El meu correu és:
glofran1@telefonica.net