Com són les dones! (microrelat)

Un relat de: Anjo Laví

-M'agraden les flors... -li va dir al seu xicot quan es van conèixer.
-No te les acabaràs! -contestà l'enamorat...
I obsequiós com era, s'obligà a fer-la contenta, complimentant-la a tothora i amb escreix.

Primer van ser roses; després lliris, crisantems... i així dia rere dia fins que ella va dir prou.

Que el seu estimat treballés al cementiri ja li va fer aixecar la llebre, però que a les flors encara hi hagués la llaçada: -"Els teus fills afligits", "El teu desconsolat espòs", "Mai t'oblidarem" i altres frases luctuoses del mateix estil- era més del que podia tolerar.

Comentaris

  • Gir...[Ofensiu]
    perunforat | 04-01-2008 | Valoració: 10

    gir inesperat, i no esperava menys després d'haver-ne llegit uns quants!
    I aix aquestes dones que mai estan contentes...ni que els hi regalis flors cada dia?No és important el "d'on són" sino el detall, no?
    Arreveure!

    Perunforat

  • jajajaja[Ofensiu]
    Perry | 22-06-2007

    ma divertiti mol
    i no sabia per on em sortiria!!

    petons!

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Siset Devesa | 20-06-2007

    Aquesta brevetat, concisió i ironia, amb les paraules justes, fa que petites històries siguin grans peces literàries.
    M'han encantat i em recorden especialment l'estil Calders, per la quotidinanitat de les històries i el to sarcàstic.
    Endavant !

  • Anjo Laví[Ofensiu]
    Nina Abril | 20-06-2007 | Valoració: 10

    JAJAJAJA que bo!! Quina poca traça.

  • Son curts[Ofensiu]
    Melcior | 20-06-2007

    ràpids i divertits , inclús fan arrivar un somriure , que això és molt important .
    Endavant!

  • Divertit i ben resolt[Ofensiu]
    ciosauri | 19-05-2007 | Valoració: 10

    I m'agrada l'atreviment de fer broma amb coses serioses. Potser el que costa més desdramatitzar és el cementiri!

Valoració mitja: 10