Com ha anat la feina Papa?

Un relat de: Jucamala
-Mama, mama! Ja ha arribat el Papa!
Hola Papa, quines ganes tenia de veure’t, com ha anat avui la feina?

-Mira filla, avui he hagut de treballar de valent, estic cansat... Amés, em fa mal l’espatlla i la mà de tant que he hagut de fer servir el braç.

-Ah sí Papa? Així que avui has agafat a molta gent dolenta, i has ajudat a les persones bones?

-Sí reina, avui el Papa ha hagut de lluitar per a defensar la societat d’aquells que la qüestionen i li volen mal.

"Avui m’han enviat a pegar persones que protesten pacíficament contra la manera de fer dels representants del poder establert.
He hagut de disparar amb l’escopeta de pilotes de goma, ja que em sentia greument amenaçat per objectes que duien a les mans, semblaven flors, però per si de cas...
També he hagut de pegar amb força amb la porra, tots aquells que se’m plantaven davant insultant-me, dient-me que no estaven fent res dolent.
He pegat homes, dones, persones indefenses que em preguntaven, perquè?"
-Pensava, mentre mirava l'esguard innocent de la seva petita-

-El timbre! –Digué sobtada la mare-.

La seva filla se li havia avançat, estava preocupada pel que havia vist a la TV, i volia parlar amb el seu marit.

-Cuca, ves, potser és el Tete que s’ha deixat les claus -Li indicà el seu pare, mentre es sentía fulminat pels ulls de la seva muller-.

-Tete??? Què t’ha passat?
Papa, papa! El Tete està ferit, te el cap embolicat, i du un braç enguixat.

-Però... Què t’ha passat fill meu? Estàs bé? Has tingut un accident amb la moto?

-Pare... –Preguntà el fill, fet un mar de llàgrimes-
Perquè m’has pegat?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer