Com flama encesa al pit Borratxera de masses nits

Un relat de: abraham

Com flama encesa al pit
Borratxera de masses nits

Decauen els finestrals
del pintor

I se sent perdut.

Ella i jo vam pinar
un bonic finestral,
on de tan en tan
treiem el cap,
somreiem…

Només amb paraules
he sentit coses tan belles
que no hi caben en aquest pit.

S'espanseixen per tot el cos,
fins arribar al cap,
fins que la lògica
o la no lògica
ho núvola tot.

I, conscient del mal
fruit de la raó,
amago al cor
allò que he viscut…

Com flama encesa al pit…
malaïda borratxera de nit!

Comentaris

  • Difereixo [Ofensiu]
    boigboig | 16-11-2005 | Valoració: 6

    dels comentaris (potser ben intencionats) d'aquí sota. Aquest poema no està al nivell que havies tingut. Que potser escrius borratxo, ara? O potser estàs enamorat?
    Sí, realment no hi ha res pitjor que un "poeta" enamorat.
    Tu ja ho saps que ho pots fer millor (jo també, és clar).
    La veritat: he intentat criticar-lo constructivament però no puc. Masses tòpics posats un darrera l'altre!

    Boig!

  • Tots els poemes son millorables, pero aquest esta MOLT BE![Ofensiu]
    mirim | 16-11-2005 | Valoració: 7

    potser caldria fer algun canvi pero en general esta be

  • que la lògica[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 13-11-2005

    o la no lògica, no et deixi perdre't en el camí.... que no sigui botxí, que guanyis TU, la batalla del destí. Que la raó vulgui ser, envejosa, com la teva mà, pintora eterna, de somnis i realitats.

    i qui no s'ha emborratxat alguna vegada?
    un petó Abraham Abraham, Abraham, Abraham, Abrahaaaaaam!!
    jejeje

Valoració mitja: 7.67

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100161 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics