Com et sentiries si fóssis jo?

Un relat de: Maria Magdalena C
Quan ningú et pot entendre, perquè realment ja no t'entens ni tu mateixa, quan sents que tot se t'escapa de les mans, quan vols fogir, no pots, i en realitat no vols. Quan la por supera tot el que sents, quan les ganes es converteixen en necessitat, quan sents que tot va malament, només vas costa avall i resulta que te'n adones que et falten els frens. Quan tens algú que t'escolti, però per molt que t'escolti no et pugui ajudar, quan no saps que fer, quan estàs totalment perduda i per molt que ho intentis no trobes el camí que et guii cap a la sortida. Quan de sobte sents com si et despertàssis d'un somni fantàstic, i el dia següent caus de cul enterra i sents que tot ha estat mentida. O no. Quan tot és tant frustrant que pareix que si dius el que penses en veu alta et prendràn per boja, i només et queda escriure-ho... Com et sentiries si fóssis jo? Fa mal, oi? Tant de bò a vegades ens poguéssim canviar de pell, veure la vida amb uns altres ulls, i escapar quan no vulguis viure la teva vida, quan vulguis desconnectar i fogir de tot. Seria bonic i... màgic.

Comentaris

  • Relat curt, però profund. [Ofensiu]
    GiselaFV5 | 06-11-2011

    Molt profund i transmet sentiments, encara que són una mica pessimistes, però m'agrada.