Com el ca que la festeja

Un relat de: subal

Ella, quan és feliç, quan està eufòrica, abaixa la mirada, tan dolça, i es mira els peus, que ballen i es multipliquen en poc menys d'un pam quadrat de sòl. I jo gravito al seu voltant, com un satèl.lit sideral, i m'ajupo com el ca que la festeja. I de quatre grapes salto al sofà, i del sofà de nou al terra, i cavalco fins la ràdio, i elevo el volum de la cançó que sona, i ella no para de riure, i els seus peus es mouen sols. I es torna en dibuix animat, ah, ella. Ensumo els seus peus en moviment, per intentar, endebades, marcar un territori que només a ella pertany.

Somriu.

Maliciosa.

Comentaris

  • He,he, he![Ofensiu]
    blaiv74 | 23-05-2009 | Valoració: 10

    M'agradat. Molt alegre i divertit! Però...Que diuen els veïns?

  • Que bo[Ofensiu]
    ginebre | 26-02-2007 | Valoració: 10

    que bo! Alegre feliç. Un relat feliç, amics, Feliç i agradable.
    És això. Em poques línies el RETRAT DE LA FELICITAT!
    De veritat que s'ho val, Subal!!
    (Perdó per la brometa)
    Però el relat m'ha agradat molt!

  • No podem ser nosaltres...[Ofensiu]
    T. Cargol | 02-08-2006

    la segona perifèria de la segona perifèria?

    Salut


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena

  • Hola![Ofensiu]
    rnbonet | 23-03-2006

    De nou per ací?
    Curt, però molt acceptable.PS. Gràcies per la felicitació 'forumera'. De res.
    PS.- M'he passat altra vegad per 'la perifèria'. Interessant.

  • Vaig estar regirant,[Ofensiu]
    filladelvent | 23-03-2006

    no fa gaire, per La Segona Perifèria. M'hi vaig estar una bona estona, seguint converses i obrint links... un blog molt interessant, m'encanta la idea de poder escriure el que et roti i que pugui llegir-ho qualsevol; però jo no em permetré aquest luxe.

    Espero que publiquis aviat.

    -Filladelvent-