Com dir-te...T'estimo!

Un relat de: RainBow_CoLouRs

Com dir-t'ho?
Com expressar-me?
Com dir-te que ets l'únic pel que dormo cada nit...
L'únic pel que segueixo aquí lluitant...
L'únic pel que el meu cor segueix bategant sense parar...
L'únic que em fa despertar-me cada dia amb un somriure a la cara...
Ves.. aquestes paraules es perdran en l'oblit i mai més ressorgiran...
Per què escric tot això?
Per què malgastar lletres, si mai ho sabràs de boca?
No seria capaç de dir-t'ho i que em neguessis...
Però bé, que hi farem, jo seguiré escrivint, amb l'esperança que algun dia, una oreneta et porti aquestes paraules a la teva oïda...
T'estimo, i sempre t'estimaré...

Comentaris

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 29-05-2021 | Valoració: 10

    És molt bonic i molt tendre el relat.

    Continua escribint així!

    Val la pena llegir-te!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • No seria capaç de dir-t'ho...[Ofensiu]
    kispar fidu | 20-01-2006

    i que em neguessis.

    És difícil, eh... difícil imaginar-se com podria reaccionar, difícil pensar com t'ho agafaries, difícil decidir si val la pena dir-li, difícil agafar les forces per fer-ho... és difícil atrevir-se i sobretot quan pots tenir força del cert que la resposta serà un No... és difícil sí, certament, però suposo (i espero) que algun dia serà fàcil... i aquest dia també serà preciós...

    Mentrestant somiant de la màgia i vivint de les esperances i les petites il·lusions que ens esbossen tímids somriures sota els ulls mig aclucats per l'escalfor del Sol.

    Apa, que vagi mult rebé!
    nus vemus!

    Gemm@

  • molt bonic[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 22-10-2005 | Valoració: 10

    jejejej es precios, felicitats

  • felicitats![Ofensiu]
    MoLi | 28-09-2005

    T'he conegut llegint els teus comentaris sobre poemes d'altres autors, i he decidit llegir-te. Molt bonic el relat, és fantàstic, i tens raó, de vegades els jocs de mirades, de frecs entre dues persones, que no defineixen què se sent, pot portar problemes, és millor dir-ho clarament, tot i que de vegades és difícil!
    M'agraden le sfrases que tens a la biografia, jo també tinc frases que formen part de mi. Ens veiem! MoLi.

  • estimar...[Ofensiu]
    Gorwilya | 23-09-2005 | Valoració: 9

    qui sap si l'oreneta farà que aquestes paraules arribin a la persona estimada... I si hi arriben segur que aquesta persona les trobarà molt boniques!
    I és que m'ha agradat molt! És sencill, però bonic, unes paraules molt encertades... ;)

    Una abraçada i petons!!

    Gorwilya

    P.D. Per avui deixo de llegir-te, que he de marxar i ja t'he llegit i comentat fins aquí... ;) D'aquí poc ho tindré tot llegit... :P

  • tot ser possible..[Ofensiu]
    Somnikat7 | 16-09-2005 | Valoració: 10

    Merci, per fer-me emocionar, no només en aquest poema, sionó en tots els que mica en mica vaig podent llegir, fan que arrivis al cor de tots els que et llegeixen;que se senten igual que a tu, que es veuen captivats en cada instant que aconsegueixen arribar a l'últim mot de cada relat teu; a tots aquells que només els queda el silenci per expresar-ho tot...

    Confio en que habiat trobis aquell moment per expressar en paraules tot el que ens transmets amb paraules sàvies, ho aconseguiràs, així que endavant, maca!!

    A seguir lluitant per tot el que pot ésser possible, i sinó ho és ja ho aniràs descobrint, però sobnretot, no et rendeixis mai!!


    Nina

  • res es perd[Ofensiu]
    jaumesb | 16-09-2005

    res es perd si de debó s'estima,
    res cau en sac foradat si es té fe

    qui no sap escoltar
    el bes del vent
    i el missatge
    que jo he donat a l'oreneta
    no és capaç d'entrar a cap cel

    moltes gràcies rainbow_CoLouRs per les teves paraules. el món és meravellós, esper que et somrigui

  • res es perd[Ofensiu]
    jaumesb | 16-09-2005

    res es perd si de debó s'estima,
    res cau en sac foradat si es té fe

    qui no sap escoltar
    el bes del vent
    i el missatge
    que jo he donat a l'oreneta
    no és capaç d'entrar a cap cel

    moltes gràcies rainbow_CoLouRs per les teves paraules. el món és meravellós, esper que et somrigui

  • RêD WiTCh | 15-09-2005

    M'agrada el relat! de veritat!! ai la timidesa... però no et preocupis... ja veuràs que quan sigui el moment li podràs dir... i mentrestant segueix escribint que ho fas molt bé! vinga ànims! jo també sóc molt tímida i... ves, quan el moment està a tocar ja ho notes... i quan és el moment penses, ara o mai... i pam! li dius xD
    vinga salut i festa!! petons!!

    --Bruixa Vermella--

    (per alguna cosa: kan_laia@hotmail.com!)

  • fet!!![Ofensiu]
    folleta_antifa | 15-09-2005

    Ja he enviat un nou relat!!!:P ara estic esperan a que me l'aceptin....

    Estic molt contenta ja que no se, amb lo peque que soc m'alegro que el que escric agradi!!

    petons i fins el proper relat!!!!!!!!!!!!!! :* :* :*

  • mai se sap...[Ofensiu]
    folleta_antifa | 15-09-2005 | Valoració: 10

    avans de res,donar-te les gracies pel teu comentari ja que soc "novata" i bé,fa ilusio...jeje!!

    per segon,dir-te que mai se sap si arrivara als ulls,les mans de la persona a que li escrius..Jo també ho vaig fer i al final va acavar llegint-ho "ell"...Maquisim el text!!!!

    Petonss!!!

  • de vegades...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-09-2005 | Valoració: 10

    la timidesa, la inseguretat, la por que l'altre no t'accepti... fa que silenciem tot el que sentim per a una persona que estimes...
    però, tranquil·la... els sentiments tancats no es poden amagar sempre... de vegades treuen el nasset per les mirades, a través de les mans i sobretot pels actes... i tard o d'hora l'altre persona, si és intel·ligent i gens prepotent, se'n dóna compte...
    també hi ha una forma d'estimar sense gaires paraules... un dia potser esclataran!
    m'ha agradat aquest poema romàntic, humà i innocent...
    ànims i... escriu... en els poemes res et fa por de parlar i expressat tot el que sents!
    un petó i una abraçada! et seguiré llegint guapíssima (literalment!!!)

  • molt i molt bonic[Ofensiu]
    Becari | 13-09-2005

    felicitats

Valoració mitja: 9.83