Clara, el meu àngel

Un relat de: Sareta_16

Tu la meva lluna que m'inspira en els moments de tristor, tu el meu sol que m'ilumina per aquests camins plens de desenganys i paranys, tu la meva estrella inmensa que fa goig, sempre tan alegre, que contagies a qualsevol la teva alegria, que la tristor no et robi mai el somriure, tan sols veure't somriure em fa feliç, tant per agrair-te que no se per on començar....
Gràcies per cada estona que em regales, gràcies pels teus ànims constants a tirar endavant, gràcies per fer-me costat, per ser com ets, simplement per existir! Tu ets
capaç d'arrencar-me un somriure, de esborrar-me una llàgrima amarga, d' animar-me només sabent que hi ets, que sempre hi seràs en tot, sempre tant atenta, entregada al 100%…Donant el millor de tu a cada instant, cada moment que comparteixo amb tu és tan intens,...Si la vida fos de color rosa tu series la rosa q la enlluerna...De veritat m'ajudes moltisim, cada paraula la millor, cada consell el més adequat,
Tu em fas sentir especial, estimada, t'estaré eternament agraida...No canvis mai Clara, poca gent és com tu, ets única, passi el temps que passi sempre, sempre et tindré present, ni el temps ni la distància podran esborrar tot el que sento per tu...
Infinites gràcies de veritat Clara, ets admirable, meravellosa, fantàstica...
Un llarg etc de virtuds...Gràcies per fer-me veure lo bonica que és la vida,
Gràcies per ensenyar-me a estimar i donar el millor de mi, t'has convertit en la meva salvadora, el meu angel...no et separis mai de mi pq et necesito ben aprop...T'estimo moltisim!!

Comentaris

  • Un gran homenatge![Ofensiu]
    OhCapità | 20-07-2005

    Mmm, deixant de banda les petites faltes ortogràfiques, el relat destil·la molt sentiment. Després de conèixer a qui van dedicades les paraules i qui les ha escrit i sentpenso que sou en una relació biunívoca. Tant vos com ella teniu un bon cor.

    Un petó suau i dolç!

    OhCapità.

  • Quina sort![Ofensiu]
    kispar fidu | 09-04-2005 | Valoració: 10

    ... de tenir una amiga tant genial, i de que algú et descrigui tant genialment com has fet tu en aquest escrit.
    Genial! Una amiga que et fa costat, que sempre és allà per arrencar-te un somriure, en els pitjors moments, i per riure amb tu en els millors. Un àngel que et fa costat. Una persona que vetlla per tu. Que mira pel teu ben estar. Fantàstic!

  • Amic per sempre...[Ofensiu]
    Sanke85 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    Quanta llum despren aquest poema! Enlluernes amb cada paraula, cada punt, cada coma. Genial de debò. Segur que l'àngel estarà més que orgullosa de sentir i llegir paraules tan tendres sortides del teu gran cor...

    No et cansis mai d'escriure. M'agrada molt com escrius.

    Una abraçada:
    Sanke85

  • què generosa...[Ofensiu]
    Capdelin | 30-03-2005 | Valoració: 9

    que ets! què bona, què agraïda, què sensible, què bona persona...! he llegit algunes d´aquestes frases referides a un amor, a un noi... però a una amiga, encara no ho havia llegit mai... i és que l´amistat és molt poderosa, tant o més que l´amor... i t´ajuda i t´acompanya i et salva!!! Quina sort tens de tenir un àngel al teu costat, sí... un àngel que es pot veure, tocar, abraçar i parlar amb ell...
    m´ha agradat molt aquest relat... i t´animo a seguir escribint, ho fas molt bé i m´agrada molt llegir-te...
    i gràcies pel teu comentari tant generós i amigable... m´anima a seguir expressant el que sento o el que imagino...
    ànims, sareta... vas rebre el meu mini-e-mail...?
    un petó i una abraçada!!!!! et seguiré llegint!!!

  • esta molt be[Ofensiu]
    AINOA | 26-03-2005 | Valoració: 9

    Es un bon regal, per agrair aquesta amistad a aquests àngel que sempre et fa costat.
    Molt bonic, m'agradat molt.
    Gracies per comentarme, desitjo que veigis aquest cel com et descric, pro en semble que avui esta una mica tapat.
    Una abraçada.

  • quina sort[Ofensiu]
    fill de les ombres | 23-03-2005

    quina sort tenir algú que t'escrigui tot aixo, quina sort haver fet prou per viure per sempre en l'essencia íntima d'una altra persona.
    enhorabona per tu, pel relat i per la clara, aquest angel que t'acompanya.

    i si mai la vida te'n separa, no ploris per la seva partida sinó pel plaer d'haver compartit amb ell uns quants passos per aquesta terra... no tothom té la sort de compartir el camí amb angels sense ales.

    segueix escrivint!

  • Gràcies per tot [Ofensiu]
    ITACA | 23-03-2005

    Moltisimes gràcies per el teu poema Sara , el millor regal t'ho aseguro .... !
    Ja saps que el meu Somriu princesa es el teu amulet eh !.
    Quin goig llegir un poema tan bonic dedicat a mi infinites gràcies Sara.

    PD: Somriu Princesa !


    Clara

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51868 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...