Cinc euros

Un relat de: VEGETA

hola,soc un bitllet de cinc euros,avui m'he llevat a la butxaca d'un home,tinc una feina,donar de dinar a aquest paio,no se,crec que si no m'acompanyen algunes monedes avui no dinarà.
Mira que et fa donar voltes aquesta vida,fa una setmana hi era a un banc,al costat d'uns amics que nomes feien que contar les seves histories mes aviat aburrides,n'hi havia que n'eren fruit del trafic de drogues,altres deien que formaven part de la riquessa personal d'un home molt famos....aixi tot el dia.....quin aburriment
Jo? lo maxim que he fet es formar part d'una butlleta de loteria premiada amb el reintegrament,la veritat es que no te gaire emocions la meva vida.
Tan sols una vegada.......si tan sols una......
Fa temps quan era dins d'un caixer automatic,tot fosc i sense cap il·lusio excepte que algu fiques la seva targeta a dins i la sort vulgues que fosis tu el que sortissis al exterior i la teva vida en tingues una mica de sentit,em va passar una cosa........em va treure un home molt extrany.no em volia per gastar-me,ni tan sols em volia cambiar-me.......em volia per a ell.
N'era un home molt extrany,portava als meus companys dins d'una mena de vidre tots estirats,ningu no els podia tocar,tot per sobre d'un vidre.
Vaig parlar amb l'altre bitllet i em va dir que es sentia molt especial.Aquell home et feia sentir unic.Jo volia ser aixi.....unic
Em va agafar i em va examinar,em mirava molt lentament,semblava que fossis el seu fill,buscava alguna cosa,algun defecte,jo sempre m'estat de ser un bitllet qualsevol,quan un home em ficava a la seva butxaca jo em doblegava per no fer-me mal,el meus cantons sempre han estat llisos totalment,m'agrada mantenir-me be.
Ell em va portar a casa seva em va ficar dins de dos llibres i em va treure dues setmanes despres,em trobava be,llis,.........oh no!!!! no m'em vaig a donar fins aleshores,estava trencat.
Potser no s'anadonaria..............no vull marxar,vull ser especial.
L'home va mirar-me amb una lent, i va ser en aquest moment quan em va agafar i em va ficar a la seva cartera,amb els altres bitllets,ja no sere especial,ja no sere una peça de col·leccionisme.
A l'endema l'home em va camviar per una ampolla de llet.A vegades,a la vida has de saber quin es el teu valor real,i no ens enganyem,el meu es ...cinc euros,arreveure.

Comentaris

  • Bona feina![Ofensiu]
    blaiv74 | 24-08-2007 | Valoració: 10

    M'agradat ,es distret, original i esta ordenat. Endavant!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de VEGETA

VEGETA

17 Relats

14 Comentaris

17027 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
PETITA HISTORIA D'UN CATALÀ A MADRID
SILVERI GARCIA ROJAS

silverio.garcia2@gmail.com