Cigaló de prejudicis

Un relat de: Rosalita

A l'hora del cafè, la noia sovintejava dos bars, en funció de l'humor i del temps, perquè un el tenia molt més a la vora de casa que l'altre. I sempre que l'atenien, demanava el mateix:

- Un cigaló de yuppie català d'uns trenta, amb carrera superior, amb un rajolí de màster. Intel.ligent però no arrogant. Divertit però no graciós. Ah, i posa-li un parell de dits d'atractiu, sisplau.

- De seguida.

I tal com li servien, se'l prenia d'un glop, saborejant-lo, però sense entretenir-s'hi gaire. El dit d'atractiu variava en funció del bar, però sempre trobava que es passaven amb l'arrogància. Però com que li havien dit que aquell era el millor producte de la gamma, ella seguia fidel a les expectatives inicials, seguia demanant el producte estrella, dia rere dia. Les seves amigues, als sopars, sempre li servien el mateix, perquè sabien que era el que ella preferia. I així van anar passant àpats, copes i cafès.

Fins que un dia, la cambrera del bar número dos, que devia tenir un dia avorrit, va decidir posar-li un producte nou que acabava de rebre. Així, de sorpresa, sense avisar, li va servir en veure-la entrar: ben pur, sense edulcorants, ni barreges, sense crema, ni màsters, ni succedanis d'esnobisme. Només duia unes gotetes d'ambició, les justes per donar-li aroma.

- Mmmmmmmm, ostres, és absolutament deliciós! Em sembla que mai havia tastat un daixonses tan bo. I què dius que li has posat avui?

- Absolutament res del que penses que t'agrada.


Comentaris

  • M'agrada.[Ofensiu]
    JOANPG | 21-09-2008 | Valoració: 10

    Cal somiar però no utopies. Cal desitjar però no quimeres.
    Cal esperar el millor però saber conformar-se.
    Cal desitjar un anhel però no rebutjar el que vingui.

    La vida dona sorpreses bones i dolentes. Llegir-te,
    per a mi, ha estat un plaer inesperat. Segueix el teu
    camí d'escriure i fer-ho cada vegada millor.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • M'ha agradat.[Ofensiu]
    DinsElSilenci | 21-09-2008

    Bo, Original..

    M'ha agradat. Potser perquè no tinc màsters. ;-) ☻

l´Autor

Foto de perfil de Rosalita

Rosalita

10 Relats

25 Comentaris

8504 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una dona de números apassionada de les lletres :)


Els meus petits despropòsits diaris són a:
www.lacoctelera.com/rosalita