Cercant somnis

Un relat de: ROSASP

Escriure em dona ales.
M'escapo del cap i del cos,
per fondre'm amb un núvol
de sensacions abstractes.

Barreja de bonior i tempesta,
d'impotència i d'esperances.

Escriure em dóna vida.
Perdo la noció del temps
en la aventura de cercar
l'encís de les paraules.

Sentiments que viuen amatents
en els camins del cor i de l'ànima.

Escriure em dibuixa somnis.
Busco trobar en els mots
la màgia del que som,
tanta força amagada...



Comentaris

  • M'ha encantat!!![Ofensiu]
    tramuntana | 13-02-2005 | Valoració: 10

    Primer dir-te que m'agrada molt que em comentis els meus poemes!
    Moltes thanks!!
    és presciós!! M'agrada molt el títol, és molt... màgic?
    m'agradaria que llegisis un poma meu que es diu:
    - Potser és bonic somiar.

    Moltes gràcies!!!!

  • Ai Rosa aquesta recerca...[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 13-02-2005 | Valoració: 10

    Que tu tan be descrius, tota una vida recercant les paraules que siguin capaces de copsar la imatge que neix del nostre cor. Que neix dels nostres somnis materialitzats d'aquesta manera a través dels mots.
    On cada dia , a cada instant redescobrim noves maneres per intentar apropar-nos més a aquesta realitat que a vegades se'ns escapa. El somni és il.limitat , i les paraules?. Molt bon poema.
    Gràcies per escriure i treure aquesta gran sensibilitat que destiles. Necessitem de la teva capacitat d'escampar tendresa.
    Una aferrada pel coll
    Josep

l´Autor

Foto de perfil de ROSASP

ROSASP

312 Relats

1612 Comentaris

643959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola! Sóc la Rosa Saureu, una lleidatana somiadora de mena i una mica surrealista. Convertir allò que caço al vol en paraules és el més semblant a tenir ales. En el meu cas, escriure no és només una afició o una necessitat sinó una forma de sentir i veure la vida. Utilitzo la poesia, els contes i els relats curts per intentar expressar les petites i grans coses que omplen i buiden els dies.
Vaig tenir la sort de ser escollida per a la plaquette "Singulars d'un Plural" a la ciutat de Girona, en què poetes inèdits vam compartir espai amb autors de renom. Formo part del llibre de relatsencatalà.com versió 2.0 i del primer llibre de poemes. També he guanyat el segon premi de poesia Seu Vella de Lleida-2008. Aquesta empenta, junt als vostres comentaris i continu suport, han estat un gran estímul per continuar endavant.
El meu repte personal és aprendre constantment a viure. M'agrada la música, l'art en general, somriure molt i estimar tant com pugui. Estic enamorada de la meva llengua i sé que el nostre vincle és cada cop més fort i ferm.
Respecte a vosaltres, sento que ens uneix un fil comú que m'agradaria sentir sempre proper.
Per si necessiteu quelcom, el meu correu és: rosasaureu@telefonica.net
Gràcies per tot!

Si voleu, també podeu visitar el meu bloc de videopoesia


R en Cadena

El Vicenç Ambrós i Besa em va passar la cadena i jo l'he passat al Capdelin i a la gypsy

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")