Cercant el temps

Un relat de: Sibil·la

M'ofego en l'agonia
de l'opressió del pas del temps.
Un pes insistent
em colpeja el pit.
No em deixa avançar.

Records,
instants perduts,
recerca proustiana desesperada
del que hem perdut,
del que ha de venir.

Vull escriure moments amargs
al desert de la vida
i gravar-ne a les roques
de la dura consciència
el temps feliç, regalat.


Comentaris

  • Gràcies Sibil·la[Ofensiu]
    Jofre | 10-06-2005 | Valoració: 10

    Sibil·la, no temis el temps. La vida no és cap enigma. No vulguis endevinar-ho tot. Probablement, tens el color glauc de l'atzavara besant el temps que les teves paraules deturen.
    L'univers ets tu, en una perfecta conjunció de bellesa infinita.
    La Rosa també voldria acaronar la sorra del temps...

  • Hola Sibil·la![Ofensiu]
    ROSASP | 03-05-2005 | Valoració: 9

    El temps és una barreja tan gran de sensacions, d'anhels, de desitjos. Enyorem l'ahir, el demà ens és incert, l'avui ja és gairebé demà i tot esdevé relatiu.
    És difícil viure l'instant pur, sense veure les ombres del passat i del futur, que ens limiten l'essència d'aquell precís moment.
    Intentem retenir els moments encisadors i difuminar el dolor en el desert de l'oblid.
    La percepció individual del temps i els sentiments que genera, és tan abstracta...
    M'agrada el tema tractat i l'enfocament que li dones.
    Aprofito per donar-te la benvinguda a la gran família de Relats en Català i em fa molta il·lusió que siguis compatriota meva i tenir la possiblitat de compartir unes estones molt especials...

    Una abraçada i fins aviat!

l´Autor

Foto de perfil de Sibil·la

Sibil·la

30 Relats

61 Comentaris

43487 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
IL·LUSTRACIÓ: DOLORS MARTÍNEZ

Què dir-vos de mi? Només que em sento com la Sibil·la de Cumas, condemnada a envellir eternament i, fruit d'això, a tenir plena consciència de tot. Enmig d'aquest univers complex, que és caos però també bellesa infinita, només em queda una ocpió: compartir els meus pensaments amb altres ànimes que no comprenen l'enigma del món i que, per això, s'expressen amb paraules.

Llibre publicat: "Efímer", Ed. El Toll, 2019.
Més a contes: http://365contes.blogspot.com/
Pàgina web: www.365tips.es/ca
Email de contacte: sibil.ladecumas@gmail.com