Castiga'm

Un relat de: indefinida

Adéu. En veure-ho escrit se'm fa més real. Marxaràs i jo em quedaré aquí palplantada com de costum. M'allunyaràs de tu i de les suposades circumstàncies alienes que ens han fet separar. Càstig? Se'n podria dir així. Castiga'm per haver-me preocupat per tu, per voler-ho deixar tot, per intentar-te ajudar, sí, castiga'm per haver estat, i ser encara, IMBÈCIL. Castiga'm per estimar-te i condemnar-te a suportar un amor massa pesat per la teva esquena, carregada d'odi i de mala sort. Castiga'm per voler treure't d'aquesta merda i portar-te al meu costat. Castiga'm per estar escrivint aquestes paraules tan egoistes i alhora tan sinceres. Castiga'm per no entendre res, per no entendre el Perquè del teu rebuig enfront del meu oferiment. Castiga'm siusplau per sentir-me víctima, després d'haver estat durant un dies la persona més feliç. Castiga'm per creure que no m'estimes. Castiga'm perquè no m'ho mereixo, castiga'm. Maltractem com t'han maltractat a tu, per sentir-te més a prop, tot i saber que no tornaràs. Fes-ho i tortura'm, que no hi ha res millor que el record d'allò que no va poder ser. Absurd? No més que el destí.

Comentaris

  • I després de tant de temps...[Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 11-04-2010 | Valoració: 10

    què?

    Que cap sentiment quede sense cap paraula. Que cada paraula visca aquest sentiment. Que digues el que sents... Treure-ho tot fóra...

    Dóna-li una ullada, si vols, dins el meu espai a Et trobe a faltar, Perduda o Buscant somriures. M'ha recordat temps passats, he sentit una connexió quan et llegia... Això em porta a reflexionar:

    Que em diguen de lliurar un verí ací al desert...per més tard descobrir que no estic sola. Això canvia alguna cosa?
    Ara pot ser no. Després, pot ser sí.

    M'encanta, i et vaig a continuar llegint :)
    Ja em dius alguna cosa si els lliges. Besets van!

  • !Et segueixo llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 28-03-2010

    Dura cruesa al voler ser castigada.
    No hi han càstigs ni mals tractaments per redimir-se un mateix.
    Solsament al destí pot fer justícia, ben entesa.

    Josep

  • Fer-se responsable del que decideixem altres és agosarat[Ofensiu]
    T. Cargol | 19-02-2010

    i perillós; només una figura divina podria atribuir-se un poder així (vegeu el cas de nostre senyor Jesucrist que es va endur els pecats del mon, coma mínim els d'aleshores)
    Vist des d'una altra banda: a enemigo que huye,...
    Per altre costat els o alguns homes tenim una irresistible tendència a la "fugida" (vegeu sinó la lletra de "If I give you my heart" 'Eva Cassidy, que continua "will you be by my side,... o be fotràs el camp a la carrera (dit això darrer en català....O sigui la clàssica pregunteta,...
    Per altra banda s'ha de vigilar eprquè si et castiguen totalment, te'n vas directe a l'altre barri,...amb nostre senyor Jesucrist,...

  • mirall[Ofensiu]
    tocdenit | 19-02-2010

    De cop m'he trobat amb un mirall.Feia dies que no em mirava l'ànima

  • En el fons...[Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 18-02-2010 | Valoració: 10

    ...és molt més que un càstig, oi?

    Si únicament fos un càstig, seria massa simple, massa senzill.

    En el fons és una ferida oberta.


    Una abraçada.

    Nôcnera.

l´Autor

Foto de perfil de indefinida

indefinida

115 Relats

337 Comentaris

120466 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Doncs...indefinida. Ningú té una descripció en paraules, la descripció és en el seu ésser, en el meu ésser, en el vostre ésser...
Imagineu-me com vulgueu i seré com desitgeu dins la vostra imaginació...