Cartes a Martí (1). Presentació.

Un relat de: Unicorn Gris

(Nota: el Martí F. C. és personatge original meu, però el Manuel C. és de Diana i el Xavi F. és de Olga.).

Presentem els personatges de les Cartes a Martí:

Nom i cognoms: Martí Franquès i Corbera (sense relació amb el científic).
Edat: 34 anys.
Professió: Venedor d'objectes catalanistes per Internet: chapes, samarretes, llibres...
Trauma infantil: de petit em feren jurar el Cara al Sol com a broma pesada.
Algú molt especial: Lluís Companys.
Objecte que estimi: una barretina.
Projecte de llei preferit: l'estatut, el vell i el nou.
Davant una cosa que no li diu gran cosa pot: anar-se'n a casa i mandrejar sense fer res (això ho va fer durant la votació de la "consti" europea; va abstenir-se).
Lloc de residència: Madrid (no ha anat quasi mai als Països Catalans; li enamora Catalunya gràcies a Internet).

------------------------------------------------

Nom i cognoms: Manel Correa.
Edat: 43 anys.
Professió: Funcionari de l'estat (burocràcia).
Lloc de residència: Barcelona (Ciutat Vella).
Trauma infantil: Pèrdua del pare als 3 anys per motius polítics i internament en un hospital psiquiàtric als 4.
Afició: botànica (Bonsais).
Persona molt especial: La mare.
Objecte: fotografia familiar.
Tret físic característic: certa obesitat i calvície.

------------------------------------------------

Nom i cognoms: Xavi Foguet.
Edat: 23 anys.
Professió: Revisor del gas.
Lloc residència: Pis a Barcelona.
Trauma infantil: els seus pares eren mestres a la seva escola.
Afició: col.leccionar vinils (discs antics de música).
Persona especial: germana.
Objecte: Tabac i xiclets.
Tret físic: grans patilles / és alt.

------------------------------------------------

Visita La Stoa: www.lastoa.com

Comentaris

  • Una mica de calma...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 20-01-2006

    "(...) La introducció és per fer una introducció, no per deixar tot el relat allà.
    S'ha de pensar en els altres eh... (...)".

    És la teva opinió i té el seu pès...

    Ara, no trobo necessari que tots els relats segueixin una mètrica de "pas a pas". Defenso una pluralitat d'escrits. Són vàlids els escrits que posen la mètrica abans del desenvolupament. Molts escrits filosòfics fan això, perquè no la literatura?

    Si a tu t'agraden un determinat tipus de relats tens tot el dret.

    Jo, per exemple en aquest relat, tinc cert tipus d'estil.

    No em malinterpretis, si no t'agrada el meu estil POTS estar-ne en contra, respecto la teva opinió.

    Si no t'agrada aquest escrit, ara que saps per on tira la primera base, no el llegeixis. No te n'has de sentir obligada.

    En tot cas, prometo tenir en compte el teu punt de vista.

  • Hola, escolta noi!
    no trobes que en fas un grà massa d'apoderarte d'aquest gran tros de fulla per expossar el teu relat a primera vista, no has pensat que ens engegues a tots a la segona pàgina, és més espectacular així, oi? com si fossis el rei del mambo.
    La introducció és per fer una introducció, no per deixar tot el relat allà.
    S'ha de pensar en els altres eh...
    No voldria que t'ho prenguessis malament, simplement t'ho comento per si no hi has pensat.

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

161240 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!