Carta sota el sol

Un relat de: venuseva

Estic contenta quan us veig saltar i correr dia a dia. I feliç quan et veig a tu, Yupi, més jove que mai, revolcan-te al gel. I també com en un somni, Menta, quan te'n vas lluny, tranquil.la, corrent i saltant amb la Llana i els altres. I feliç també d'haver-te conegut, Xica, i que em vinguis a rebre camí avall movent la cua cada dia més, i albirant-me amb els ulls cada vegada més brillants, també. I estic tranquil.la sota els arbres, mentre jugueu i us revolqueu, feliços també. Preguntant-vos perquè us sentiu tan bé i tan lliures, i alhora tan estimats per tots. I plegats deixem enrere aquella soledat, aquell pis fred i humit, aquella tristesa que m'omplia una nit i una altra, i de retruc, a vosaltres. I es fa de nit, i dormiu junts, ben a prop, per començar el nou dia rodejats de sol, i d'arbres, i de mi, i dels altres. I jo m'estiro en un llit, tampoc sola, tan ben acompanyada com vosaltres, per començar el nou dia al seu costat, i al vostre. Gràcies amor, per fer-me tan feliç, i gràcies a tu, Joan, per regalar-nos aquest espei ple d'amor. I gràcies, sobretot, a vosaltres, vides, per no deixar de correr, i de revolcar-vos i de ser feliços sota el sol. Us estimo...
Eva

Comentaris

  • el sol és potent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-03-2008 | Valoració: 10

    La teva carta m'ha relacionat el sol amb l'amor. L'amor ple de calidesa, d'escalfor sense cremar.

  • Vida de gos![Ofensiu]
    Jan des Val | 15-03-2008 | Valoració: 10

    Hehehehe, perquè llavors parlin de tenir una vida de gos! Qualsevol la voldria, no?

    Un bon relat en forma de carta! La llegiran els teòrics destinataris, el Yupi, la Menta, la Xica...? Potser no, perquè dubto que hagin anat a escola i hagin après de lletra, requeriria massa esforç i constància, i ems embla que aquests trapelles prefereixen la bona vida, la vida de gos, hehehehe!

    Gràcies per aquesta història tan lluminosa i resplendent, sol a l'hivern, llum a la foscor!