Carta per a tu

Un relat de: Ainoa

Amor meu,

T'escric per dir-te que ja no necessito que m'escriguis, no cal que em truques, ja no desitjo aquell cafè, ja no anhelo que vinguis buscar-me a casa. T'escric per demanar-te que siguis feliç, però ben lluny de mi. Amor meu, el meu jove tresor que portes anys tancat dins el teu cap, ja no vull veure't, no petit meu, no pensis que t'odio, no.. ja no, amor meu... em vaig adonar ahir, mentre llegia que no volies fer un cafè amb mi. No van haver-hi llàgrimes, res va sortir dels meus ulls, ni dels llavis, llavors amor meu, ¿¿perquè he pensant tant en tu durant mesos?? Ai, tresor meu, que he descobert que no et necessito dins meu. Ai, amor meu, que acabo de veure que sóc lliure de les teves cadenes, que puc somriure sense veure el teu rostre, que puc estimar sense esta sota el teu cos, i que faig l'amor sense el teu cos sobre el meu. Ai, el meu petit nen que jugues a castigar-me, a condemnar-me a l'oblit, tu sol t'has desterrat del meu mon. Podria sentir pena de mi, però només lamento la vida tan trista que t'espera sense els meus braços al teu voltant. Només m'entristeix veure't arribar a casa sense el meu cos calent esperant-te al llit, sense els meus llavis cremant per la teva absència, desitjant saber com t'ha anat el dia, ai, amor meu, que acabo de descobrir que seré feliç sense tu. Has perdut més que jo en la batalla aferrissada per esquarterar el cor de l'amant. ¿I ara? Amor meu, el meu dolç amant de paper.¿Que faràs? Que faràs quan descobreixis que estàs sol, que nomes tens la teva feina, que vas al llit amb dones, sense poder fer-los l'amor, quan vegis que al tancar l'ordinador i la carpeta de casos pendents, no et queda res més en la teva vida. Només un rastre de records y fragàncies que et portin fins a mi, fins a la persona que des d'ahir va deixar d'estimar-te. Ai, amor meu, com canvien les coses, plorava la meva mort, ajuntava trossets dels meu cor, i suplicava als meus deus que et portessin de nou a casa, però ara, amor meu, ploro per la mort de l'amor que mai recuperaràs, per la pèrdua de l'amant que jas no t'escalfarà mai més i imploro als meus deus, però ara, per a que siguin clements amb la eterna tortura que t'espera, amb la pena a la que et veuràs sotmès. Quan obris els ulls, quan obris el cor que tant has amagat dins el teu cap, dins el teu orgull i vegis, que pel camí al teu futur, has perdut la eternitat. Ho sento, amor meu, sento pena vers a tu, però miro el mirall i ja no veig els ulls cansats de plorar, ja no veig la vermellor dels llavis pels somics, ja no veig a la dona desbarrada i desesperada. Veig ulls nets que la turmenta ha deixat purs, veig la teva absència i al mirar dins meu, no veig dolor, només pau. Pau de saber que respiro, que surto al carrer sense temor a veure't, sense por a que em giris la cara, sense por a que vinguis a buscar-me, ho sento amor meu, ja no estaré aquí per esperar-te. La meva ànima, ha volat lluny de tu, i el cor, tot i no voler encara estimar de nou, vol ser feliç. Vol que el deixi sortir de la presó on el tenia tancat, on cada dia li suplicava esperar-te, avui tornarà, serà demà, esperem-lo un minut més…ara, et dono tota la vida per tornar, per marxar, per anar-te'n, per no regressar, per estimar a una altra. Només desitjo que mai vegis en els ulls de la teva nova amant la meva mirada. Només ambiciono que mai puguis saber quant t'he estimat, tan de bo, mai siguis conscient de l'amor que t'he professat, de la devoció amb la que t'he estimat, no desitjo que siguis conscient del profund, sincer i terrible amor amb el que t'he estimat tants anys, i que tu has sabut difuminar entre ombres estranyes. Ai amor meu, el meu dolç advocat, el meu perfecte cavaller de batalles antiquades i futurs perfectes, ai el meu dolç home, quina pena t'espera, quanta desgràcia albergues dins teu sense ser encara conscient. Vas obrir la caixa de Pandora, però per a tu no queda esperança, amor meu, el meu dolç tresor, a tu, que tant t'he estimat, que tant temps t'he adorat, et dedico les meves últimes paraules, la meva última salutació sobre l'escenari.


Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Per poc m'ofego...[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 06-07-2006

    Ainoa, sapc que m'agraden les coses que dius, però t'haig de demanar un favor especial:

    Posa un punt i a part de tan en tant, i repassa una mica la ortografia, perquè fas faltes massa simples i no et costarà corregir-les.

    T'agraeixo el comentari que fas del meu REPAPIEJAR, on hi sortíes tu.

    Ara em posaré a llegir més coses teves.

    Saps dir i fas que el que dius interessi a la gent.

    Els petits defectes que m'he permès senyalar-te, només son importants per l'altre gent.

    A mi, escriu-me com vulguis.

    SANTANDREU3

  • Per poc m'ofego...[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 06-07-2006

    Ainoa, sapc que m'agraden les coses que dius, però t'haig de demanar un favor especial:

    Posa un punt i a part de tan en tant, i repassa una mica la ortografia, perquè fas faltes massa simples i no et costarà corregir-les.

    T'agraeixo el comentari que fas del meu REPAPIEJAR, on hi sortíes tu.

    Ara em posaré a llegir més coses teves.

    Saps dir i fas que el que dius interessi a la gent.

    Els petits defectes que m'he permès senyalar-te, només son importants per l'altre gent.

    A mi, escriu-me com vulguis.

    SANTANDREU3

  • Me n'alegro, Ainoa[Ofensiu]
    jacobè | 23-04-2006

    Gràcies per dedicar-nos aquesta carta per a ell. Segur que mai l'oblidaràs, no cal. Però ara el seu record no és amarg. L'has deixat en llibertat. Ell triarà cap a on volar.
    Un bes.

  • Ohh!![Ofensiu]
    Gorwilya | 09-03-2006 | Valoració: 10

    Jo venia a donar-te les gràcies per un comentari que em vas fer fa alguns dies, i al mirar quin era el teu últim relat em trobo aquesta carta, m'ha sobtat molt! I més quan m'he vist a la introducció, juntament amb altres nicks/noms de RC.
    Dir-te que m'alegro molt de que ja estiguis millor, i que l'altre relat dedicat el teu "tresor" formi part del passat! Una carta molt explicita, plena de rabia i com acabament d'un gran patiment. M'ha agradat llegir-la, és com el final d'una etapa i l'inici de l'altre! ;P

    Continua escrivint! Que ara feia dies que no hi havia novetats ;P Et segueixo llegint!

    Petons i una abraçada!!

    Gorwilya

  • Moltes coses per dir-te...[Ofensiu]
    brideshead | 28-02-2006

    En primer lloc, et felicito per haver estat capaç d'escriure aquesta carta tan valenta, un comiat rotund i implacable, que sembla posar fi a totes les teves pors, a tots els teus plors, a tota la teva desesperació.

    En segon lloc, dir-te que el trobo un escrit d'una contundència indiscutible. Però... encara hi veig una certa rancúnia, una certa ràbia continguda per aquest amor, que tu ens dius que ja ha passat a la condició de "desamor". I per avalar aquest pensament, destacaria moltes frases de la teva carta, però em quedo, de manera especial, amb aquesta:

    "Només desitjo que mai vegis en els ulls de la teva nova amant la meva mirada".

    Aquesta frase té la força arrossegadora d'aquell que s'ha sentit traït i enganyat, d'aquell que ha lluitat fins al final per un amor que es resistia a deixar marxar... i ara només surten aquestes paraules cruels i amargues... és com venir a dir al amant que ha marxat que sí, que efectivament el vols ben lluny de tu, que ja pots viure de nou i respirar sense la necessitat de tenir-lo al costat, però alhora, li estàs espategant el teu desig que mai sigui tan feliç com ho va ser amb tu, que per molts amors que trobi després de tu, mai no serà capaç de sentir tot allò que va sentir amb tu.

    I en tercer lloc, agrair-te de tot cor les teves paraules a la introducció. No creguis que he descobert avui el teu relat, ja fa dies que el vaig veure i t'haig de confessar que em va emocionar. Perquè al darrera hi veig una dona que ha patit molt, que s'ha deixat la pell en una lluita desaforada per recuperar un amor que, finalment, hauria de perdre. I si alguns t'hem pogut ajudar amb les nostres paraules, jo em sento immensament feliç, em sento immensament rica d'esperit.

    Una abraçada ben gran, Ainoa. Espero que estiguis bé i que segueixis amb aquesta empenta i amb ganes d'obrir noves portes a la vida... perquè la vida crec que, de vegades, en té d'amagades, portes petites gairebé imperceptibles, però que quan les descobreixes, et poden portar a tanta o més felicitat que la que t'ofereix la porta gran, frontal, del palau més ampli del món...

    Petons, ja espero el teu proper relat. Fins ben aviat!


  • Fionn | 24-02-2006

    Aquells qui gaudim dels teus relats, i encara més, qui estimem la teva figura, ens omple de joia veure't somriure de nou, veure el teu nom darrera d'un relat a on el teu cor diu que vol tornar a ser feliç.

    Petons i fins el pròxim relat.

  • De vegades[Ofensiu]
    aigua de mar | 18-02-2006

    passem molt temps en un infern i, de cop, com tu relates, un dia ho veus tot clar: ell s'ho perd i tu hi guanyes, ben segur!

  • Carta de comiat ...[Ofensiu]
    angie | 10-02-2006

    i com a passi a una nova drecera cap a la felicitat... I li dono la raó a la 34 també, descobreix-te!

    petons

    angie

  • gràcies ainoa !![Ofensiu]
    jmgg | 09-02-2006

    Hi ha àngels, només fan falta ulls per veure'ls
    Jo en conec !!!!

    Una abraçada Ainoa i sort en la recerca !!!!


    Josep Mª

  • A vegades[Ofensiu]
    kispar fidu | 09-02-2006

    ...costa adonar-se de que potser estàvem equivocats. Que potser aquella persona a qui vèiem amb tant bons ulls no és res més que una altra persona... O potser ens adonem que teníem una excessiva esperança sobre aquella persona...

    L'amor boig no duu enlloc, però sovint és innevitable sentir-se perdut en els seus braços...

    ens veiem per aquí,
    Gemm@

  • Molt be Ainoa[Ofensiu]
    AINOA | 08-02-2006

    Estic contenta que las mevas paraules te hagin ajudat i donat força per seguir escrivint i dirli clar el que sens.
    Una abraçada noia, et desitjo que siguis molt feliç.

  • I el teló[Ofensiu]

    es torna a obrir! Comença un acte nou: la funció continua.

    Són unes paraules escrites, abans que res, amb la dignitat i cavallerositat d'una batalla guanyada i, per sobre de tot, closa. La vida és temps i el temps és l'únic que hi perd. Nosaltres guanyem en créxier, en madurar i, en conjunt, en experiències.

    No hi ha odi. No hi ha rencor. Hi ha un missatge serè de punt i apart.

    M'ha fet il·lusió llegir el teu comentari! Aquests dies estic molt enfeinat perquè estic preparant unes opos i d'aquí a un mes i mig tinc el primer examen, cosa que em priva d'estar gaire (és a dir, tant com voldria) per RC.

    Pel que fa al premi, doncs sí, i estic molt content perquè tot i que no em van donar ni un sol euro em publicaran el llibre! De fet, ja està imprès, però encara no ha sortit a la venta. Gràcies per les teves felicitacions!

    I sí, com diu la Gemma34, si cal (que de vegades cal), a "desmelenar-te"!

    Una abraçada, Ainoa!

    Vicenç

  • I ara, a desmelenar-te!!![Ofensiu]
    Gemma34 | 08-02-2006

    Si un dia tens un dia tonto, anem a sopar juntes. Ets un sol!!!


    Gemma34