Carta d'amor

Un relat de: Helea

Hola, que tal, com estàs estimat meu? fa temps que no sento la teva veu i l'enyoro. Des del dia que ens vam separar no he tornat a saber de tu.
Jo vaig divagant per diversos camins sense saber quin és el bo. Tinc por d'equivocar-me; per això t'escric aquesta carta, perquè em puguis guiar.
Ja se, que en el nostre últim retrobament no vas sortir ben parat. Durant tres anys vam intentar-ho, amb totes les nostres forces i tot i que casi ho aconseguim aquell maleït ens va separar.
Se que ha passat molt de temps d'ençà, però encara sento dins meu que intentes trobar-me.
No pateixis amor, sé que un dia ben aviat podrem estar junts per sempre més. Llavors el nostre amor es farà tant i tant gran que ja ningú ens podrà separar.

Amb amor, Llibertat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Helea

Helea

6 Relats

9 Comentaris

6866 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Hola! sóc una reusenca amb cor falsetà de la collita del 83; noia de lletres, faig Dret tot hi que la meva passió és la història i una gran fanàtica de la guerra civil espanyola. Això d'escriure és una faceta que no tinc molt desenvolupada i que només ho faig quan em venen les rampellades d'inspiració.
Potser el que escric no es gaire bo, però tot esta basat en la meva vida, carregada de situacions surrealistes.
Salut i una abraçada a tots/es!!