Carta als Reis Mags

Un relat de: Linkinpark

Estimats reis mags:

Aquest any m'he portat molt bé. He ajudat en casa, no m'he barallat amb els meus germans, he sigut amable amb la gent gran i moltes més coses bones. En difinitiva, em mereixo bons regals.

Així que, si després de portar-me bé tot l'any, em porteu el mateix miserable llibre de Kika Superbruixa, com féreu l'any passat, penso perseguirvos per tot l'Orient, fins acabar amb vosaltres, imbècils!
No penso deixar que desgracieu un altre nadal d'un nen innocent, us enverinaré els camells i la llet us la deixaré amarga. Així que ja em podeu portar el joc del Counter Strike.

Atentament:

El vostre malson.

Comentaris

  • que bo![Ofensiu]
    Lior | 25-09-2008

    segur que molts nens se sentirien identificats amb aquest petit relat.
    M'ha recordat el capítol d'ahir de "Nip/Tuck", on apareix un nen que dispara un tret al Pare Noel perquè mai li porta el que vol.

    Fins aviat.

  • Suggereixo[Ofensiu]
    Cerimonios | 28-12-2007 | Valoració: 6

    Com dic suggereixo que els hi facis cremar la capa i els camells sortiran disparats. Probablement els mags, acabin trencant-se el cap. I els camells exhauts.

  • Patriota | 22-12-2006 | Valoració: 6

    Em sonava molt aquet petit relat... crec que es una resumida, canviada i traduida copia d'una broma que em van passar ja fa molt temps que es diu: Carta a Papa Noel, que es bonisima. De totes maneres potser no hi te res a veure, pero crec que aixo fa que valori poc el teu relat.
    Salut i sort

  • diesi | 08-12-2006

    M'ha recordat a una broma que em van passar. Molt bo.xD

    b#NaT#b

  • u0o0 ^^[Ofensiu]
    Fada vermella | 08-12-2006

    M'ha recordat que aquest any no hem escrit cap carta al institut..
    A mi mai m'he l'agafen per a concurs.. Que li faria goig a l'alcalde de Xàtiva que agafaren la meva jeje, l'any passat la meva comensava aixi: Estimats reis mags, o deuria de dir estimats pares? Que perc el temps? escriguent-vos una carta per a demanar com tots la pau al mon per a guanyar un ... concurs de ..., doncs jo vaig a ser sincera malgrat que em fiquin un 0..


    Bé, m'ha agradat molt continuaré lleginte.
    Un bes desde el Sud!



    Fada Vermella.

  • Goita, tu![Ofensiu]
    AnNna | 07-10-2005 | Valoració: 7

    Que no demanes res ni res, oi, tu? Vingaaa... si ets tan maleducat no sé pas si te'l portaran, eeh, aquest joc?!

    M'ha recordat a les cartes que corren per internet de la Barbie o del Jaimito o tants altres... però que m'ha agradat!

    això sí! ajudar EN casa no! ajudar A casa! ;)

  • RainBow_CoLouRs | 18-09-2005

    a si? osti, que fort.
    La noia aquesta, la vaig trobar a una web perduda d'internet, i una amiga em va dir que era uan de les imatges d'un comic.
    No ho se:S!
    Bé petonets!! :P

  • Bna carta...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 17-09-2005 | Valoració: 10

    Amb certa ironia, pero molt bona..!
    Petons!

  • Coment (amb mooolt de retràs!)jeje[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-04-2005

    Actualitzant-me en els autors de les antigues setmanes... ja que m'he afegit a la llista recentment, i m'estic posant al dia, ja que m'agradaria comentar una mica a tots/es els de la llista, encara que la vostra setmana ja hagi passat.

    Una cosa és demanar... i l'altra és rebre el que has demanat! ;) jeje. Quan som petits demanem tot allò que ens agradaria: els jocs que hem vist per la tele, aquell cotxe que té el company de classe, etc. però tampoc ens ho poden portar tot! No crec ni que fos gens bó que ho fessin! Tu pots demanar la Lluna si vols... que la Lluna seguirà sortint cada nit i lluïnt la seva claror enmig d'un cel blau! jejeje

    Però trobo que és una bona manera de reivindicar el que voldríem. I segurament seria la possible reacció d'un nen/a després de rebre l'any anterior tot el contrari que ell havia demanat!

    Espero que els Reis no s'enfadin pas amb tu! jaja

  • Ellix | 08-02-2005 | Valoració: 9

    Ei! Que els reis tenen molta feina i sols un any per fer-la. Es clar que a mi sempre hem porten el que demano... aquest any Prince of persia, i fins i tot han portat un regal pel gat! Je!

  • Coment:[Ofensiu]
    OhCapità | 11-01-2005 | Valoració: 9

    Bona carta als reis. Què s'han pensat?
    Espero que t'hagin portat el que els hi demanaves, perquè sino estaran somiant amb el noi de la carta. Bufa!!
    Bon final: el vostres malson. Quina manera d'"acollonir-los"!!
    Espero seguixis escrivint i poder fruir de la teva imaginació.

  • original[Ofensiu]
    març | 09-01-2005 | Valoració: 8

    Un relat força original, ja que tot i que, qui més qui menys ha volgut amenaçar algun cop els reis mags, crec que poca gent és capaç de fer-ho i per escrit,eh! Ara, vigila, a veure si s'hauran enfadat... ;p

    Apa, felicitats i cuida't!

  • original[Ofensiu]
    Bianca | 06-01-2005 | Valoració: 9

    Una carta força original i molt divertida , segueix aixi!!!

  • a veure si funciona[Ofensiu]
    Shu Hua | 04-01-2005 | Valoració: 8

    no se sap mai, jo de vegades amenaço l'ordinador i aleshores em funciona. Amb els Reis, la veritat, no ho he probat mai, m'esperaré a que em diguis com t'ha anat. Aquesta setmana tinc poca feina amb el relataire a comenar, perquè ja t'ho havia comentat quasi tot. Escrius molt bé i és cert, als 13 anys ja escrius així, als 30, què faràs? Me n'alegro molt.
    Espero que els Reis et facin cas i et portin el que demanes.
    Un petò
    Glòria

  • Genial... començo a fer coment jo...je![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 04-01-2005 | Valoració: 9

    Jo no en sabia res de l'acudit d'en Pivotomatic i m'ha semblat realment original... i a demès "real como la vida misma" i no cal tenir 13 anys... jo esperant la segona serie d'Star Treck en dvd de la sèrie original i van els reis i hem porten una planxa i una fregidora... doncs si... vaig pensar... que els donin pel sac als reis... i vaig tenir temptacions una mica violentes...

    Així que hem sembla una carta original i ben escrita amb gràcia i amb impacte lingüístic i visual.

    Felicitats noi i bona setmana



  • Original?[Ofensiu]
    pivotatomic | 03-01-2005 | Valoració: 7

    Comencem la setmana del linkinpark amb aquesta carta als reis...

    Aviam... la trobo divertida i amb un parell de tocs interessants (especialment la signatura), però em recorda molt a un acudit d'un nen que, després de veure que tal com s'ha portat aquell any no té cap oportunitat de rebrer res, segresta el nen Jesus del pessebre i envia una carta de rescat al reis. No sé si el savies, però jo sí i això m'ha fet valorar molt menys la idea. Sorry! ;D

    De totes maneres veig que ets de la línea poli-mili, eh? Veurem què passa amb això de l'amor. Fins aviat.

  • Si...[Ofensiu]
    rnbonet | 02-01-2005

    ... als tretze anys escrius així i la progressió és contínua, als 26 "tacos" el Nobel, Linkinpark!
    Segueix amb força i ganes!

  • bueno...[Ofensiu]
    tramuntana | 02-01-2005

    Està ben escrit, sí, de debò però...no t'has parat a pensar que hi ha nens en el món que no reben res de res. està bé, de veritat, però... pensa en el que donarien alguns nens per tenir aquest llibre que dius. No t'ho prenguis malament, està molt ben escrit. Segueix així!!!

    P.D. Això nomès era la meva opinió.

    Un petó i que tinguis un bon any...i...bé, molts regalets...

  • ah bruixetaaa!![Ofensiu]
    Lavínia | 01-01-2005

    con que coaccionant els reis mags, eh?

    A veure si enguany et portaran carbó i no el joc que demanaves!!!

    Està molt bé i escrit en gràcia, Linkinpark Què més vol, aquesta nena de 2n d'ESO?

  • hola![Ofensiu]
    Tiamat | 30-12-2004

    jaja, m'has fet pensar en una que vaig escriure jo fa un parell d'anys, que deia alguna cosa així com:

    estimats reis mags,
    aquest any m'he portat molt bé. El problema més greu que he tingut amb la beguda, és un cop que una amiga em va vessar una mica d'aigua a sobre, i de pastilles, el màxim que m'he pres és un gelocatil. L'únic que he fet una mica dolent és crear una secta, però no matem a ningú, només enviem mails. Per aquest any voldria:
    - etcetcetc,

    més o menys.

    no són pas aquests els reis mags que s'haurien d'enverinar.. (oooh, terroristaaaaaaa!!!)


    per cert, només una petita coseta.. no t'ofenguis eh? NO sempre faig relats humorístics, el que parlo de la meva vida, per exemple, no ho és.

    avui n'he enviat uns quants, la majoria d'ells no són humorístics, de fet només n'hi ha un, d'uns superherois.. si t'interessa, ja el veuràs.

    :P feia dies que duia el rau-rau a dins

    una abraçada! i un dia amb temps, em llegiré els del maleït amor

    Tiamat

    P.D - recomanacions musicals: Nightwish (s'assemblen a Evanescence, però més bons), slipknot, i soilwork.

  • Et torno la picaresca, ja ja ja ;-)[Ofensiu]

    No està gens malament, això de ser el malson dels reis mags. Potser és a l'únic a qui li encerten els regals (jo recordo que per més que puntualitzava, sempre es descuidaven alguna cosa; què hi farem!).
    Et recomano una altra Carta als Reis Mags. Està publicada en aquesta web i és possible que ja te l'hagis llegit. És un xic més contundent que la teva, però aconsello de cor la seva lectura. És del Josep Clínez, i va ser el relat que va presentar al concurs. A mi, sincerament, em va agradar molt, i li feia més vots dels que va treure.
    Mil gràcies per tooooots els teus comentaris, Linkinpark. Celebro que t'hagi agradat el final d'Elena Ormondi (una paranoia, fet i fet) i el comentari que m'has fet a la Psicologia de les Mones, no puc fer altra cosa que donar-te fervorosament la raó. Perquè la tens; tenia a les meves mans l'oportunitat de fer com ha fet la shuhua, deixar-hi la meva empremta personal (el toc policíac, que a mi tant m'agrada). És complicat en un acotat episodi d'una obra molt més extensa i colectiva, però vaja, no és cap excusa, oi? Celebro que te n'hagis adonat (almenys algú) i la causa que et diré ara no crec que et serveixi però és aquesta: l'estrés d'aquests dies. Estic preparant exàmens i no m'arriba el temps!
    Bé, prou rollasso per avui que ja m'estic passant. Gràcies pels teus comentaris, no deixis d'escriure i molta, molta sort al 2005!

    Salut, noi!

    Vicenç

  • SIIIIIIIÍ!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 24-12-2004 | Valoració: 10

    fantàstic!
    m´encanta l´humor, la ironia, l´originalitat... el trepitjar temes que ningú trepitja...
    Í si encara els Reis no s´acollonen... hi ha més solucions:
    . escriure la carta a Papà Noël ( les "jode" molt, això de la competència...)
    . o posar al cel una falsa estrella que els porti a la "m"...
    . o no escriure´ls la carta ( se´n van al "paro", tio! )
    . o obligar-los a passar per les autopistes ( són garrepes, no soportarien haver de pagar peatges )
    . o signar la carta amb un nom fals: "Evanescence" ( encara que no ho sembla, els encanta el sexe... tantes nits, trucant a tantes portes, vés a saber amb qui es troben... )
    . i, per últim ( això és molt fort, no falla mai ) acusar-los de traficants de droga ( sí, sí... tracten amb "camells"... je je je! )

    No et coneixia... seguiré llegint-te.
    Una abraçada... i que no paris la teva música!
    Bon Nadal!

  • MoLT oRiGiNaL[Ofensiu]
    bdjer | 24-12-2004 | Valoració: 9

    Trobu que has tingut una bona pensada al escriure aquest relat. Perquè sempre han d'ésser les cartes als reis piloteres dient que t'has portat molt bé i suplicant aquell regal que tant anheles? Doncs no! Tu hauras fet el que hagis fet, però creus que després de un any d' espera et mereixes aquell regal i punt!

    Molt bé Linkinpark, segueix escribin que ho fas molt bé. I bones festes!!

  • Una carta...[Ofensiu]
    Llibre | 23-12-2004

    curiosa. Però molt ben pensada. I és clar que sí: qui són els Reis per decidir si t'ho mereixes o no. Qui sap perfectament si has sigut bo ets tu mateix.

    I molt original la signatura: el vostre malson.

    Endavant! I molts regals per Reis!

    LLIBRE

    PD.- M'ha agradat el comentari que fas de la Kika Superbruixa. Jo compro llibres d'aquesta saga a la meva filla perquè li agraden, però... sense comentaris.

Valoració mitja: 8.23