Carta als catòlics

Un relat de: Palpatine

Benvolguts catòlics,
sóc el vostre papi
i us animo a continuar
sent tant obedients:

Reproduïu-vos com conills
i quan acabeu, toca descansar
sobre un present anodí.

Us vull veure quiets i avorrits,
com passatgers esperant
un tren que mai arribarà.

El cel, l'infern i el purgatori
algun graciós se'ls va inventar
per tenir-vos controlats.

Quan arribin el desconsol
i les fantasies malsanes,
recordeu que podeu agafar el fuet...

I per acabar us comento
que Déu imposa el principi i el final,
si algú fa trampes l'espera
una sorpresa macabra.

Salutacions

Comentaris

  • ANEROL | 23-07-2009

    ironia. Bon ritme i ben escrit

  • Enhorabona...[Ofensiu]
    Romy Ros | 27-04-2009 | Valoració: 10

    per l'ironia que despren el teu poema i per l'humor amb que encares aquestes coses. M'has recordat a Polònia!

  • Daniel N. | 26-04-2009

    Em temo amic meu que el 'martell d'heretges' que tenim per aquí no trigarà en enviar-te una de les seves filípiques interminables. Mira que hi alguns que n'arriben a ser de pesats. En fi... (no vull dir paraules grosses del Nazinguer que després les epístoles doctrinàries m'arriben a mi) en fi... respecte a la pregunta del fòrum: no es pot fer apologia dins aquesta pàgina de coses que són delicte, i ficar-se amb el papa al s.xxi afortunadament no és delicte.

    Salutacions

  • gypsy | 17-04-2009

    La teva carta és plena d'ironia, la crisi de les religions, el no saber on agafar-se, o no voler viure dins una mentida perpètuament. Fa reflexionar, si estigui d'acord o no i aquest és un dels objectius de la literatura, diuen.

    gypsy

    PD:Tens raó, el meu text "Remor de cendres", no val gaire, no sé que hi fa a destacats. Potser l'únic veritable que conté és que és escrit amb els budells, amb l'instint quan raja. No hi premeditació, ni enginy, ni mala llet, ni intel·ligència.
    De tota manera, gràcies per l'opinió. M'agrada saber el que et provoca al llegir-lo, sigui bo, dolent o indiferència.

l´Autor

Foto de perfil de Palpatine

Palpatine

5 Relats

21 Comentaris

5294 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Vaig començar la meva carrera política com a membre de les juventuts hitlerianes. Després d'uns moviments polítics, vaig ascendir al lloc de Canceller Suprem de la República. Després de les guerres Clons, vaig posar ordre gràcies a uns "poders especials" que davant els ulls d'alguns malpensats serien catalogats com a poders de "Dictador". Finalment, ara he revelat la meva veritable identitat: Sóc un Papa de Roma.

"una nació, un poble, un reich!"