Carta a la Mort

Un relat de: Joana Morant
Benvolguda Vella Amiga,

Sé que falta poc perquè ens retrobem, i també sé que aquest cop no em deixaràs marxar. Han passat molts d’anys des de la darrera vegada que ens vam veure, però la veritat és que sembla que va ser ahir quan vaig sentir el teu Alè Gèlid eriçant-me els cabells del clatell, quan m’ofegaves amb la teva Immensa Abraçada, quan m’arrossegaves lentament cap a l’Obscuritat Eterna... Com passa el temps! Llavors jo era jove, massa jove per no tenir-te por. Tenia tota la Vida per davant, i no suportava la idea de que me la robessis. Però els anys passen, i l’Experiència i la Saviesa es fonen entre entre els plecs de les arrugues que solquen la pell. Te n’adones de que Vida i Mort van plegades, que vas començar a morir ja fa molt de temps, des del mateix dia que vas agafar el primer alè d’aire.
Avui, Vella Amiga, ja no et tinc por. He viscut prou com per adonar-me’n de que no ets res per a mi. Si jo visc, Tu no existeixes, i quan Tu em vinguis a buscar, jo ja no existiré. El meu cos serà engolit per la faç de la Terra i l’únic que quedarà de mi, el meu record, sols persistirà en les persones que alguna vegada m’han estimat.

Fins aviat,
Elisenda

Comentaris

  • Vida/Mort[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 17-05-2015

    " Si jo visc, Tu no existeixes, i quan Tu em vinguis a buscar, jo ja no existiré. "
    M'agrada aquesta imatge, la vida i la mort com una coexistència impossible.
    Gràcies per comentar el meu relat!

  • Molt bé[Ofensiu]
    Minodues | 12-05-2015 | Valoració: 9

    M'acabo d'inscriure i aquest és el primer relat que em llegeixo. Tinc ganes de continuar llegint fins a ben entrada de la nit.

  • Com et diu l'amic Poblet[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 11-05-2015

    la teva carta transmet una immensa serenor i està molt ben escrit.
    Jo també et seguiré llegint.
    Una abraçada de benvinguda a Relats.

  • Un relat genial.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 09-05-2015 | Valoració: 10

    M'agrada molt aquest relat.

    Em fa pensar en el mite de la reencarnació, en que no som eterns, en que tot el que fem es dissoldrà en l'eternitat, en que la mort ens deixa sempre una vida per recórrer però només una...

    Algun dia ens trobarem l'amiga que ara esquivem.

    Bon relat, et tindré present per a futures lectures.

    Que vagi bé!!

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 08-05-2015 | Valoració: 10

    M'agrada
    Motse

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Joana Morant

Joana Morant

21 Relats

59 Comentaris

14285 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Crec que m'agrada escriure.



calaixtancat.wordpress.com

Contacte:
mbatle99@gmail.com