Carretera nocturna

Un relat de: Vicent Terol

Carles viatja per les nits amb el seu cotxe a gran velocitat. Es creua amb altres vehicles i, mentre escolta música New Age, pensa en la temptació d'un suïcidi espectacular: girar una miqueta el volant i provocar un xoc mortal. Estranya temptació la de Carles, donat que ell no desitja suïcidar-se. Però de vegades té por d'arribar a fer-ho; i pensa en la mort, en el no res. Mira la línia blanca de la carretera com una línia metafòrica que separa la vida de la mort, tan fàcil de sobrepassar...

A Carles, de nit, també li agrada aturar-se a les gasolineres de carretera. De tant en tant aparca el cotxe en una d'elles, compra alguna cosa de pastisseria industrial d'una màquina i s'asseu a contemplar els llums dels cotxes que passen, els senyals de vida d'algun poble llunyà, les estreles.

Comentaris

  • Lliga o no lliga[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-03-2009 | Valoració: 10

    Punxent el teu relat. Curiós. No em lliga que corri tant amb una música relaxant. M'agradat.
    Em suggereix que té respecte a arribar els llocs.

  • Gràcies.[Ofensiu]
    Vicent Terol | 21-03-2009

    Certament, aquest microrelat és diferent als altres que he escrit. Descriu una situació en dues fases, més que plantejar alguna cosa amb un desenllaç.

    M'alegra que t'agrade. Gràcies.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Vicent Terol | 09-03-2009

    Gràcies pel comentari. Tracte que l'estil siga amè, fàcil de llegir; no sé fer-ho d'una altra manera. Sí que trobe a faltar tenir temps per escriure coses més llargues; ara mateix estic molt ocupat i sols escric microrelats, fent de la necessitat virtut...

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103329 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com