Carrers mullats.

Un relat de: JosepArnau

A vegades, parant atenció, trobes petites sorpreses que et transporten enllà, només t'has de deixar endur per la màgia del moment. Un petit carreró ple de joieries menudes et duen a l'interior del Ponte Vecchio a Florència. En una botiga de mercat, amb ells ulls clucs olores el perfum que emeten les espècies que s'hi despensent.Mmmm tornes a estar a l'interior d'un dels grans bazars a Istambul, enmig del bullici, enmig de la pau. A l'aparador d'una botiga, una nina russa de porcellana d'aquelles que a l'interior seu en trobes una altra i una altra, així sense parar, i que tant et va enamorar aquest estiu a Bulgaria...

Obres els ulls i veus els carrers mullats. No han tingut temps d'eixugar-se des de l'últim xàfec, l'aigua encara no s'ha evaporat que ja torna a tenir companyia. Mires el cel, torna a ser gris, mancat de brillantor. Una gota et cau a la mà, seguida d'una altra i una altra, així sense parar; com la nina russa de porcellana. Te n'adones que estàs a Dublin.






Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JosepArnau

JosepArnau

6 Relats

10 Comentaris

8221 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig venir al món l'any 81, en un mes de Gener fred. Mentrestant els anys van passant pas a pas, tot fent camí.