carpe diem

Un relat de: petakin

" I la veritat, es que quan et planteges una cosa, sempre, el primer pas que fas és escriure els pros i contres en un paper, saps que en el pitjor dels casos tot anirà malament i ens els millors, tan sols alguna cosa fallarà. El segon pas, per mi és el millor, idealitzes la situació fins al punt que creus tenir-ho sota control, ets sents ple, feliç, tot allò que havies previst que aniria bé ha anat millor, fins i tot t'has "sorprès".
El tercer pas et negues a tu mateix, sense adonar-te'n, has de renunciar allò que tant t'estimaves. El quart pas i segurament només els més valents i els més tossuts arriben, no rendir-te, perquè un segon pas com el que has viscut és difícil d'oblidar!
El cinquè pas, el cinquè pas marca-me'l, però que tingui un final feliç, o no.
I la resta és carpe diem.!"

Comentaris

  • carpe diem[Ofensiu]
    lady_belen | 11-08-2009

    com pots veure continuo llegint els teus relats.
    normalment no em fio del carpe diem.. pero comparteixo amb tu la idea de no rendir-se mai.
    vaja be o no, lo més important és anar fins al final.

    belen.

  • hilderoy | 15-06-2008 | Valoració: 10

    però com pot ser que un text tan curt i tan ambigu defineixi tan bé tot el que m'ha passat?

  • Reflexionar...[Ofensiu]
    natasha | 29-05-2008

    ...i deixar-se portar. La vida només la vivim un cop i millor aprofitar-la que veure passar els trens i acabar lamentant-nos de no haver-hi pujat.
    M'agrada, sobretot, el final.
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de petakin

petakin

20 Relats

25 Comentaris

22372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia: