Carpe Diem

Un relat de: llibertària

Preferiries ser en un altre lloc, en que no tingues cap similitud amb el d'ara. Sentir-te valorada pels altres, però també per tu mateixa, sentir que res no té importància, que vius aquell moment i prou, i res més, sense cap alt i baix, sense cap ensurt, sense cap gir de 180 graus, simplement sentiries aquell moment que gaudiries al 100%, sense crits, ni baralles, sense dubtes ni pors, sense el temor del de i demà?, sense manies, sense aquell pànic que et recorre el cos i s'apodera dels sentits, sense res més. Gaudir del moment, perquè aquell moment és únic, segurament l'oblidaràs, però el tornaràs a deixar seduir per la seva senzillesa. Per que la senzillesa? Perquè els petits moments són els millors, no el gran moment, sinó aquells moments on aprecies un t'estimo un no canviïs mai. Simplement és felicitat, em diràs conformista, però jo en diria feliç, assaborint aquesta delícia en total simplicitat. La simplicitat, però dintre d'aquesta la grandesa d'un sentiment. No busquis la resposta a preguntes filosòfiques, que mai coneixeràs, ni tampoc intentis expressar en paraules complicades i estranyes aquesta sensació indescriptible, perquè la gracia del tema es en la seva senzillesa, viu aquests moments gloriosos, caiguts del cel, que moltes vegades desprecies i menysteneixes per la seva senzillesa, la seva virtut, aquest petits, però a la vegada grans regalets, viu-los en tota intensitat, no subestimis la potencia d'uns moments que són els teus mestres. Viu-los. CARPE DIEM.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer