CARÍCIES DE LA MAR

Un relat de: Isa Martinez García
I allí estàvem tu i jo, tots dos sols fosos en un sincer i profund abraç, submergits en la màgia d’aquell encontre…des de al llunyanía la mar contemplava els nostres cossos nus, mentre la brisa marina ens acariciava cada mil.límetre de la nostra pell, mentre la lluna plena ens il.luminava i dibuixava la silueta d’aquells dos cossos joves abraçats que s’estimaven tant…
Allí romaníem, tots dos sols, acariciant-nos cada part del nostre cos, cada mil.límetre… i mentre, els estels dibuixaven al cel aquella magnífica melodía de llum i color. Era una nit especial, era la nit. No sabíem exactament per qué, pero sabíem que aquella nit era la idònea, la perfecta per a deixar-nos portar per la passió del moment i gaudir del que sentíem, lliurement. Era una nit màgica, diferent, sugerent…i tan sols sabía que volia estimarte sense més. Em vaig deixar portar… recorde com recorríes cada part del meu cos amb la punteta dels teus dits, cada raconet…sentía el teu alé sobre cada mil.límetre de la pell…cada mirada, cada bes…el cor em palpitava descontroladament, em tornava boja, el cor se m’estremia inexplicablement…cada mil.límetre de la meua pell sentía un calfred…el cor semblava que anava a ixir-se’n del meu pit en qualsevol moment…aquell conjunt de sensacions al mateix temps era inexplicable, pero realment sorprenent…una nit màgica, plena d’amor i plaer, inolvidable veritablement…

Comentaris

  • Una nit màgica és genial[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-01-2013 | Valoració: 9

    Sí, tenir una nit màgica és molt bonic. És quasi com si fós la última nit que anessiu a tenir, en certa manera. Val la pena. No sentir el pas del temps fins demà...

    M'agrada el teu relat. Felicitats. A reveure!!

  • la màgia[Ofensiu]
    montsepema | 29-02-2012 | Valoració: 6

    sempre hi hauran nits màgiques

  • Resposta [Ofensiu]

    Sí la veritat que sí, no hi ha res com q et facen sentir al màxim!!! gràcies per la teua visita i pel teu comentari!! espere que t'haja deixat bona sensació, això és el principal!!

  • Carícies[Ofensiu]
    voltor | 29-02-2012

    No hi ha res com acariciar i sentir-se acariciat...