Cara familiar

Un relat de: Sol_ixent
Tu i jo ja ens hem vist abans.
Al cine, pel carrer, en algun bar,
la teva cara m’és familiar.

Tu i jo ja ens hem vist abans.
Segons de les nostres vides,
moments que s’han entrecreuat.

Tu i jo ja ens hem vist abans.
Ulleres grans, cabells arrissats,
la teva cara m’és familiar.

Comentaris

  • Familiar o amat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-08-2021 | Valoració: 10


    Si dius que l'has vist abans, pot ser que siga un familiar o el teu amat. Una bona definició a qui vols.Realment molt cuirosa.
    Una abraçada.
    Si tens temps, pots llegir-me l'últim poema que he editat. Gràcies.
    PERLA DE VELLUT

  • Genial[Ofensiu]
    Lecram | 06-12-2015 | Valoració: 10

    Talment com una trobada d'aquestes fortuites en la que dues cares es troben, dues mirades es creuen però on no hi ha paraules i on passada una curta estona, un intant fugaç tot torna a la normalitat; però el cap encara dona voltes intentant recordar aquell rostre i un somriure t'il·lumina el rostre.

    Així és com m'he quedat després d'haver llegit el teu relat, una forta abraça Sol_Ixent, content de tornar-te a llegir :)

  • Repetició[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-07-2015 | Valoració: 10

    La repetició de les persones, de les coses que ens envolten, és una constant de la vida. Passa més sovint que no ens pensem. A mi m'ha passat moltes vegades això que descrius tan bé. I fins i tot, a vegades resulta que és veritat, que aquella persona que et penses que coneixes, realment la coneixes! Felicitats per la concisió del poema. Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

140 Relats

441 Comentaris

129747 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)