Captatio benevolentiae

Un relat de: F. Escandell

He intentat escriure aquesta història moltes vegades, i de moltes maneres diferents. He imaginat situacions irreals, sentiments mutus i utòpics finals. He somiat en aquelles històries, provant d'evadir-me de la realitat i sense adonar-me que la història era sempre la mateixa però amb forma diferent.

He volgut fer poesia, de la fàcil i barata. Creia que així em sentiria millor, o com a mínim, del dolor en trauria alguna cosa útil. He escrit desenes de versos autobiogràfics planyent tot allò que, per molt de temps que hagi passat, encara no ha succeït.

He llegit. He escoltat cançons. He despert. He pensat.
Tenc idees.
I malgrat tot, ja fa molt de temps que no em surten les paraules...

Per això he arribat a la conclusió de que és millor dir les coses com són, sense embullar-me. Vull escriure, per una vegada, la meua història. La certa, la vertadera. Amb totes les pors i els fracassos.

No sé, però, com començaré, ni si ho faré mai. En aquest moment, ho dubt. Però volia deixar constància escrita d'aquesta idea i de la raó del meu silenci.

Tornaré.

Comentaris

  • Espero que tornis.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 06-07-2010 | Valoració: 10

    Un magnífic relat.

    Sí, a tots els escriptors que escrivim molt i que tinguem una mica de qualitat (entre els quals, dit amb modèstia, opino que estic jo) ens arriben aquests moments que tenim mil coses per dir, o això creiem, i que al final sentim que no tenim res per dir.

    Espero llegir-te més en el futur. Bon relat.

    A reveure!!

  • korius | 30-05-2010 | Valoració: 10

    Gràcies per aquest relat!
    Em sento taaaaaaaaaaan identificada!

    Ah! després de totes les coses que et dec i que no sé com agraïr-les, només se m'ha ocorregut de la manera que millor sé!
    Per tu: http://www.relatsencatala.cat/rec/Controller?rp_action=view_relat&rp_relat_id=978607!


    (L)

l´Autor

Foto de perfil de F. Escandell

F. Escandell

96 Relats

119 Comentaris

75642 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Sóc inútil com un gos que borda
a una lluna que no entén d'udols...


[http://somiarpersobreviure.blogspot.com]