Capcironejant

Un relat de: ninona
Esdevenen els capcirons dels teus dits
éssers diminuts que s'endinsen juganers
en les contrades humides del meu cos
i s'enreden en arrissades boscúries
i rellisquen per viaranys amagats.

Esdevenen els capcirons dels teus dits
etèries papallones que aletegen vibrants
i es debaten, presoneres de l'instant,
i es capbussen en pou càlid
i s'abeuren de l'elixir preuat.

Esdevenen els capcirons dels teus dits
carícia esperada i promesa complida.
La pell es fa seda i l'alè batec,
i el temps s'atura fins l'infinit,
i l'infinit es fa cos,
                              i pell,
                                       i dits.

Comentaris

  • Quin verb més necessari![Ofensiu]
    Mena Guiga | 01-04-2013

    'Capcironejar'. Me l'apunto, és molt molt important.

    Un poema de tendresa, íntim, un somriure i un somni que són dits belluguets amb gràcia i intensitat.

    Els versos repetits hi han de ser perquè si no ells mateixos haguessin demanat de ser escrits allà on els has situal i els pertoca.

    Erotisme capcironejador: sí!


    Mena

  • La màgia dels dits[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 25-03-2012 | Valoració: 10

    Has dibuixat amb un llapis les sensacions del cos. Has fotografiat imatges plenes de pell de gallina. M'has descobert paraules que desconeixia, com "capcironejar", fet que m'encanta i alimenta. He gaudit com un llangardaix al sol, llegint-te. Una abraçada.

    Aleix

  • Dits i cos s'identifiquen[Ofensiu]
    rautortor | 23-03-2012

    El joc està servit, deliciosament ben servit. Descrius minuciosament cada pas, cada indret, cada sensació. I són els dits els guies perfectes d’aquest viatge tan sensual, dividit en tres moments que porten sense dubtar, perquè se saben perfectament el camí –“carícia esperada i promesa complida”-, a l’èxtasi final. Els darrers versos amb la corba que dibuixen marquen intencionadament aquest camí. Camí que descobreixes a la fotografia que tens penjada al teu bloc.

    Un poema delitós i engrescador.

    Raül

  • Exaltació vibrant[Ofensiu]
    franz appa | 23-03-2012

    Amb el tacte dels capcirons anem seguint, primer -primera estrofa- paisatges d'una geografia salvatge, fecunda. En la segona estrofa el viatge és més sensorialment dispers, és un aleteig, un perfum, un sabor de reminiscències màgiques. Totes auqestes metàfores, brillantment enllaçades, ens deixen en la tercera estrofa en el tacte més directament descrit, però només per esdevenir, amb la respiració, una exaltació total, una experiència mísitca que esborra el temps, i fon el no-temps, el no-espai, aquest misticisme de sortir-se de les dimensions habituals de l'experiència, en el cos més bàsic. L'infinit es manifesta en el cos, la pell, els dits. O, el que és el mateix, el cos és manifestació de l'infinit.
    Preciós poema. Transcorre amb el ritme ideal i certament et transposta per aquest erotisme a les portes d'aquesta exaltació vibrant.
    Una abraçada,
    franz

  • Suggeridor[Ofensiu]
    Carles Ferran | 23-03-2012

    No podria afegir res més al que diu illadestany. M’ha eriçat la pell. Suggeridor.

  • Encisador[Ofensiu]
    Illadestany | 23-03-2012 | Valoració: 10

    Tendre, encisador i subtilment eròtic. Fantàstiques imatges i paraules, Ninona.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de ninona

ninona

58 Relats

229 Comentaris

131654 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 1964. Volia investigar i fer grans descobriments, i vaig estudiar Bioquímica, però després de moltes voltes he acabat fent projectes informàtics, una feina que m'agrada.

De sempre m'ha apassionat llegir i escriure. Un dia vaig descobrir aquesta web a través d'un bon amic que hi escrivia, i des d'aleshores m'hi passo quan puc.

Va haver un temps que participava en els reptes (aleshores nomès hi havia el clàssic) i era gairebé addictiu, però ara m'és gairebé impossible.
Darrerament m'he aficionat al niporepte, però només hi participo de tant en tant.

També em trobareu al bloc Univers madur.

Passeu-vos, comenteu i no dubteu a criticar: és la millor manera de millorar.

Per qualsevol cosa que vulgueu, m'agradarà tenir notícies vostres ...

ninona1206[arrova]gmail[punt]com


Per si us fan servei, algunes eines i enllaços útils