Cap com tu

Un relat de: ullsdexocolata
"Si no puges a aquest avió et penediràs. Pot ser avui no, tal vegada demà tampoc, però de sopte algun dia sí i per la resta de la teva vida" em van dir un dia.

I t'asseguro que jo hi sóc a dins, amb tu, amb tots els cinturons de seguretat que facin falta. No hi ha paracaigudes. No se'm passa pel cap saltar encara que a estones hi hagi turbulències.


CAP com tu. CAP.

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    Susanna Medina | 26-02-2012 | Valoració: 10

    Amb 4 paraules, com has arribat a transmetre. Una metàfora molt adequada. M'ha encantat la senzillesa amb que has escrit, i com fas pensar al lector. Felicitats!

  • anyor[Ofensiu]
    magalo | 27-08-2011

    No fa falta un relat gaire extens per dir clar i sincerament que es troba a faltar algú.
    M'agrada com ho transmets tu.
    un petonàs desde Terrassa
    Marta

  • Pujar...[Ofensiu]
    natasha | 20-08-2011

    ... a l'avió i endinsar-se pels núvols de les relacions personals és la millor elecció quan se n'està convençut! A mi un dia em van dir "si el cor et diu: Endavant!, no dubtis" avui te'l trasllado a tu.
    M'agrada la metàfora utilitzada i la manera directa però delicada de dir a algú que és únic.
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com