Canvi de rumb

Un relat de: micanmica

Voldria que la meva vida fos
intensa, sonada, romàntica
com les pel·lícules d'amor i acció,
que sempre tenen un final joiós.

Voldria que la meva vida fos
menys complicada, molt més senzilla
com a les pel·lis de la taquilla:
vides boniques amb final feliç.

Ignorava si podria canviar
el rumb que seguia jo a la vida,
però vaig saber que sí que es podia.

Així va ser que un matí de Gener,
mentre udolaven la pluja i el vent,
vaig canviar de rumb, sense més ni més.

Comentaris

  • 5è aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Cap a l'optimisme[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-09-2008 | Valoració: 10

    Ei, jo també voldria que la meva vida fos bonica i feliç: no només al final, però, sinó tota ella!

    Ha estat un plaer llegir-te i sentir l'optimisme que desprenen els teus versos.

    No serà el darrer cop que em passi pel teu racó: tornaré aviat...

    Avui t'envio una abraçada de setembre, en mig d'una tarda mig ennuvolada,
    Unaquimera

  • Un poema ...[Ofensiu]
    Agnieszka | 09-09-2008

    maquissim!!!!

    Hola maca, he llegit que em deies cosetes al forum i m'he animat a passar-me per aquí.

    Canvis... Imagina't els canvis que he tingut a la meva vida quan als 15 anys la meva familia i jo vam venir des de Lublin a viure a Barcelona.

    Imagina't encara més canvis quan al faltar el meu pare fa tres anys la meva germana i la meva mare decideixen tornar a Lublin i jo mateixa vaig decidir quedar-me aquí a Barcelona.

    Et semblen pocs canvis???? jajajajajajaja


    Tornant al poema en si, trobo que tens força talent i penso que amb voluntat i ganes un pot fer de la seva vida el que vulgui o si més no quedar-s'hi el més a prop possible.


    petons.

    Agnes

  • Canvi...[Ofensiu]
    F. Arnau | 08-09-2008 | Valoració: 10

    Moltes vegades no pots viure la vida que has somniat tenir, però almenys si ho has intentat, has fet el principal. Sense tenir la voluntat no es poden canviar les coses.
    Així que, et desitge sort en la vida, i que els canvis de rumb com el que relates al teu poema et porten a aconseguir fer realitat els teus somnis.
    Una abraçada!

    FRANCESC

  • Felicitats!![Ofensiu]
    somni 23 | 08-09-2008 | Valoració: 10

    Excel·lent relat molt intimista!!

    Si i tens tota la raó, la vida segueix el camí que un li marca...

    I moltes vegades caure en la rutina pot fer que la vida es converteixi en aborrida, per tan els canvis sempre són benvinguts.

  • M'agrada la senzillesa de les teves histories[Ofensiu]
    blaumar | 06-09-2008

    i com les expliques sense escarafalls.

    Et seguiré lleguints

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de micanmica

micanmica

37 Relats

116 Comentaris

42247 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda un vespre, el 4 d'Octubre de 1990, ja de ben petita m'agradava inventar històries on feia volar la imaginació sense parar.
Sempre que em preguntaven "i tu, què vols ser de gran?" responia, amb convenciment absolut: "escriptora!". Després ja van venir altres idees, com filologia catalana, periodisme o traducció i interpretació (carrera que aquest curs començo).

A poc a poc (i una mica a batzegades, perquè tenia èpoques de molt escriure i d'altres en què apenes tocava una llibreta), escriure es va convertir en una via d'escapament a les meves inquietuds, les meves pors i els meus sentiments més profunds.

Finalment, i després de molt sentir la meva amiga Yáiza parlar tan bé de relats, no m'hi he pogut resistir i aquí em teniu, penjant el grapat de relats que tinc acumulats a l'ordinador... i espero que en vinguin molts més!


per saber-ne més de mi...

www.fotolog.com/buscantelnord

sensecobertura@hotmail.com