Cants de sirena

Un relat de: Edgar Cotes i Argelich
Ressonaren, tot d’una, per tot el lloc. L’atracció fou instantània. Es va veure empès sense remei, talment com un imant. Va intentar resistir-s’hi, però aquell encís era massa poderós. Quan se n’adonà, els seus ulls ja estaven clavats en la pantalla del telèfon mòbil, sense que ja res els pogués separar d’aquell embruix arcà.

Comentaris

  • Rodó![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 25-11-2015

    Bon inici de temporada, Edgar! Crec que només amb el títol ja l'has clavat: és la cirereta d'un pastís que s'assaboreix amb molt de gust.
    L'enhorabona per la precisió del teu missatge.

  • Com una adicció[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-11-2015

    Cada vegada estem més enganxats a aquesta pantalleta! I tu, cada vegada més precís i concís.
    Bon curs, Edgar!

  • Ben elaborat[Ofensiu]
    Vicent Terol | 22-11-2015

    És cert que hem llegit ja moltes crítiques -en forma de relat o no- a la poderosa atracció del telèfon mòbil i les seues implicacions. No obstant, tu ho fas d'una manera molt encertada i elegant, en un miniconte on cada paraula està acuradament situada al seu lloc. Enhorabona!

  • Aix els telefons amb pantalles...[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 18-11-2015

    ...no hi ha cosa que em molesti més. Serà que ja no escolto el cant de les sirenes.

    Un bon relat. Curt i precís. Com ha de ser.

  • Sorprès![Ofensiu]
    Endevina'm | 18-11-2015

    Poques paraules i un relat genial. Aquest curs ha de ser el teu... no el teu, ha de ser teu!

    Un micro per a sucar-hi pa!

    Felicitats!!!!!

    Fd'AG

  • Brillant[Ofensiu]
    frederic | 17-11-2015

    connexió de mite i realitat. Felicitats pel teu relat.

  • Tristament cert...[Ofensiu]
    Cris Pradillo | 11-11-2015

    És curiós com les sirenes ja no tenen cara humana... Ens estem perdent dins un món tecnològic?

  • Gràcies pel comentari!![Ofensiu]

    Moltes gràcies pel comentari!! Intento seguir les passes dels mestres.

  • És així!![Ofensiu]

    Ja és ben trist que un mòbil pugui exercir tanta atracció, però és així. Bon relat, Edgar, com sempre!

  • Realment el mòbil ens atrapa a tots els que en tenim, com si ens hagués fet un encanteri. Molta sort també per a tu, Edgar!

l´Autor

Foto de perfil de Edgar Cotes i Argelich

Edgar Cotes i Argelich

38 Relats

324 Comentaris

50098 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
(Balaguer, 25 de juliol del 1997)
Aprenent d'escriptor i traductor, amant del microrelat i enamorat dels genères fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror).

Em podeu seguir al meu bloc

Edgar Cotes

O al meu Twitter:

@Edgar_Cotes