Cançons comercials, cançons d'amor..

Un relat de: Tiamat

A les cançons comercials

Cançons fabricades a l'engrós que parlen d'amor. Amors fugassos, amors impossibles, amors passionals, amors més aviat pobres, amors sincers, amors plens d'enganys, amors durs, amors fàcils, amors tranquils, amors oblidats, amors culpables, amors exigents. Primers amors, últims amors, amors d'entremig de la vida, amors somiats, amors que no han estat mai ni tampoc seran. Amors correspostos, amors no correspostos, amors encara dubtosos. Amors de mare, amors de pare, amors de germans, amors de cosins, avis, àvies, oncles, ties. Amors d'amics, d'enemics, de companys de feina, d'universitat, d'institut i de pàrvuls. Amors entre persones que seuen a un banc, amors entre persones que tiren una carta a la bústia, amors entre persones que es donen un cop de cap al girar per una cantonadda, amors entre persones que seuen a la cafeteria mentre llegeixen el diari. Amors estirats a la platja, amors a dalt d'una muntanya, amors dins una patera, amors sobre un creuer, amors enmig del desert, amors en un país llunyà, amors anant amb bicicleta, amors de cotxes aturats a un semàfor. Amors noi-noia, noi-noi, noia-noia, noi-escamarlà gegant. Amors brutals, amors zoofílics, amors a dones grasses, amors a homes escarransits, amors pederastes, amors adúlters, amors solitàris, amors entre tres, quatre, o un equip de fútbol sencer. Amors d'I love you, I need you, I can't live without you, amors de you, amors de me, amors de moi, amors de tu. Amors a distància, amors propers, amors recents, amors antics, amors tastats, amors escupits, amors amb sexe, amors sense sexe, sexe sense amors, sexe amb amors, amors amb amors, sexe amb sexe. Amors amb odi, amors amb alegria, amors amb tristesa, amors amb suicidi, amors amb morts, amors amb vius, amors amb sensatesa, amors amb desfici, amors amb goig, amors amb amargura. Amors que ja no et calen, amors dels que depèns, amors poc importants, amors que estàs superant, amors redescoberts. Amors entre rics i pobres, amors entre obrers i burgesos, amors entre bons i dolents, amors entre savis i tontos, amors entre rodones i quadrats. Amors cap a tu, cap al veí, cap a Brad Pitt, cap a Carmen de Mairena, cap a la virgen de tu pueblo. Amors platònics. Amors a nassos petits, amors a boques sense dents, amors a llargues cabelleres rosses, amors a peus lletosos, amors a dents de corall, llavis de carmesí, cabell de fil d'ors, coll de cigne. L'amor únic, l'amor fals, l'amor per tota la vida, l'amor d'una nit, l'amor entre els amors…

PROU!! Canvieu de tema, si us plau.



Comentaris

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Noa | 30-04-2005

    Es que hi ha coses que fan riure!!!
    Estic totalment d'acord amb la crítica de les cançons comercials!!!Es que rallen!!!I totes iguals!!

  • Finíssim[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 11-07-2004 | Valoració: 10


    Tens un humor finíssim, Tiamat (Laura)!
    (i nonomés ho dic per aquest relat)

    M'encanta!

    Li escriuré una cançó d'amor!

    (escriuré això, o la història d'un noi ric però d'origens humils que decideix fer-se pescador i s'enamora perdudament d'un rap que pesca un dia plujòs d'abril...)

    Una salutació!

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681421 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.