Cançó de tu

Un relat de: Marc Freixas

Poema per tornar a estimar;
per cantar-li als teus llavis, bellesa de viure,
i paraules de l'amor, al vent de les flors suaus.

Cançó de tu per quan estimis les lletres;
per fer-li al vers, màgia de fades i follets,
i al preciós poema, estrelles petites de colors a dins l'estel.

Amor anhelat de sentiments;
per mostrar-vos el desig, enamorat de tu,
i l'encant del seu cor, musicat en la veu del cantant.

Poema,
cançó,
amor.

Poema de tu.

Cançó de tu.

Amor de tu.

Comentaris

  • Ay amor...[Ofensiu]
    Queca | 02-08-2004 | Valoració: 9

    ...que despierta las piedras, ay de aquél que no te sienta alrededor, ay amor que nos abres las puertas, ay amor tan necesario com el sol. Cuando llamas estoy, a la hora que tu digas voy.
    Cuantas veces nos quitas la pena, como tantas es amorgo tu sabor, ay amor del jardín hierbabuena, como espina puede ser el desamor, cuando llamas estoy a la hora que tu digas voy.
    Ay amor que despierta las piedars, ay amor que derriba froteras.
    Si fueras posible amarrar, tenerte siempre cerca poderte controlar, saber cada paso que das, si sales o si entras, si vienes o si vas, las narices enseñar, ay amor como inmenso es el mar.
    Es amor quien altera las venes, como inventa las mareas o la flor, ay amor que nos tienes en vela, y a quien duerme se le para hasta el reloj.
    Cuando llamas estoy, a la hora que tu digas voy.
    Ay amor como polvo de estrellas, ay amor que derriba fronteras.
    Si fueras posible amarrar...."

    Una cançó preciosa de Víctor Manuel.
    Preciosa com el teu poema.
    Un plaer conèixet, encara que no vem parlar gaire.
    Una forta abraçada!!

  • preciós![Ofensiu]
    mar - montse assens | 02-08-2004

    Marc, aquest és un poema d'aquells que ve de gust rellegir vàries vegades...
    i així ho he fet.

    m'ha agradat molt

  • Ai l'amor![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 02-08-2004 | Valoració: 9

    Senzill i complex alhora. Senzill per les paraules. Complex pels continguts. Bravo pel resultat, que es nota per sobre de tot espontani i molt, molt sincer.
    Fins aviat!

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Enric d'Oranies | 31-07-2004 | Valoració: 9

    Marc: aquest comentari que reprodueixo a continuació, no sé com ho he fet, ha anat a inserir-se en un dels meus poemes. Era per a tu. Per tant, des d'aqui demano a la direcció d'aquesta web que, amb tota justícia retiri el comentari de la meva pàgina.

    Aqui el tens, i m'he quedat curt amb els adjectius:

    "Un poema carregat de sensibilitat. Tens una línia bastant homogènia. No t'aturis perquè aquestes pàgines, de ben segur, s'ompliran dels teus poemes. M'agrada la teva obra!"

    Salutacions i endavant!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872292 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.