Camins que s'uneixen IX

Un relat de: martaplanet

Es van apartar a poc a poc.
-Ray, no perdis les teves maneres educades, si us plau. - va dir en Mac amb un mig somriure.
-No les penso perdre i menys per algú com tu.
Un ganivet s'aguantava a mig centímetre del rostre del noi que, amb la mà esquerra, aguantava el canell de la noia.
A poc a poc, la noia va apartar al ganivet i també va somriure.
-D'acord, aquesta vegada tu guanyes.
En Mac va assentir.
-I ara diguem a que has vingut i perquè has dut en Feng.
-Em pensava que t'agradaria tornar-lo a veure.
-Aquest lloc no és bo per un tigre.
El noi va sospirar.
-Potser tens raó. - la va mirar i va somriure. - Però pots estar tranquil·la, me l'emportaré ara mateix, després de donar-te un missatge del nostre senyor.
-Missatge?
-Sí.
-Digues, doncs.
En Mac va fer una cara agressiva abans de parlar amb veu greu.
-Ray, espero que no ens estiguis traint. - va dir amb un somriure burleta als llavis. - Perquè et ben asseguro que, encara que siguis la meva preferida, et faré sentir el dolor del món dins les teves entranyes.
-Aquest és el missatge? - va preguntar alçant una cella.
-Sí.
La noia es va quedar pensativa abans de dir:
-Doncs no és res de l'altre món.
-Ja. - en Mac va encongir les espatlles. - És una mica repetitiu.
El noi es va aixecar lentament.
-Marxes?
-Ja t'he donat el missatge. - la va mirar als ulls. - Ara hauria de tornar abans que creguin que també traeixo.
La noia va riure burleta.
-Però abans de marxar... - el noi va abaixar el cap fins a quedar cara a cara davant la noia. - Et donaré una altra cosa.
Va acostar la cara fins que ella podia notar el seu alè i la va tornar a besar.
-Per fi t'he pogut robar dos petons en una nit. - va dir fent-li l'ullet i desapareixent mentre reia.
-Idiota. - va ser l'últim que va dir ella abans de baixar de l'arbre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101182 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.