Caminem sense oblidar

Un relat de: Paika

Mirem enrere,
cap aquells dies en els que
compartien jocs d' infant.

Mirem enrere,
cap aquells dies en els que
no teniem preocupacions.

Mirem enrere,
cap aquells dies en els que
anavem agafats de la mà dels pares
per por d'ensopegar i caure.

Aquells dies llunyans, quedaran
per sempre, a la nostra memòria
però ara és hora de mirar endavant.

Mirem endavant,
escrutant en l'horitzó del futur,
allò que ens espera.

Mirem endavent,
atents als camins que
es bifurquen davant nostre.

Mirem endavant,
deixant-nos anar de la mà dels pares,
cercant un equilibri pròpi.

Aquí acaba un tram del camí,
ara triem cap a on anar,
esperant, que en algún revolt
ens tornem a trobar.

Comentaris

  • He llegit els teusb quatre relats[Ofensiu]
    filladelvent | 05-03-2006

    i me'n falten més.

    Continua escrivint, dona! I publicant, perquè també tota la resta oguem gaudir-ne.

    -Filladelvent-

  • Tiamat | 11-02-2006

    de petita tenia una tortuga que es deia Paikala :$

    (perdona per l'estupidesa del comentari...)

  • Boo | 07-09-2005 | Valoració: 10

    T'envio un dels meus somriures. Ja ho saps.

  • de vegades...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-07-2005 | Valoració: 10

    mirem enrere i veiem records bonics de persones amb les que ens vam creuar...
    de vegades escollim camins diferents en bifurcacions inesperades... de vegades ens tornem a trobar amb records de persones que encara estimem i... els camins es tornen a creuar, encara que sigui només per uns instants...
    i és que de vegades els amors i les amistats no són acabades, mortes... només adormides, separades per espais de temps i físics... però queda quelcom a l'interior, quelcom que batega per algú que estimes...
    no sabia que havies escrit un altre poema... i me l'he trobat regirant la web i buscant-te...
    gràcies pel teu comentari i pel teu record... no he gosat escriure't... allò que passa, creus que potser l'altra ja no...
    un petó i una abraçada... mai t'oblido... et contestaré en e-mail...

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19914 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).