Cal arriscar en aquesta vida...

Un relat de: joandemataro
Relat que va participar al Minirepte nº 4 " El primer amor "

D’un temps encà percebia que hi havia petites mirades que insinuaven quelcom més que amistat. Però no, no era possible… Es coneixien de tota la vida i mai no se li havia passat pel cap que algun dia…
Tot just tenien quinze anys, sortien sovint de festa amb la colla i a l’estiu, quan les nits ja no es somiaven, vivien més i més la seva màgia.
I arribà el dia, va ser una nit de Sant Joan, que van decidir acabar la revetlla a la platja, es banyaren i els seus cossos quedaren adormits sobre el tou sorrall fins que al primer badall de l’albada l’Elisabet es despertà i veié al seu costat aquell cos nu que tant desitjava, no hi havia ningú més de la colla… Sense pensar-ho més li va dibuixar els llavis amb la punta de la llengua, humitejant-los dolçament. En obrir els ulls, la Marta no va fer cap gest de retirada, ans al contrari es va entregar de ple. S’entregaren l’una a l’altra, els pits es fregaven entre ells amb els mugrons erectes, els sexes cada vegada més humits es cercaven ; i així dins un núvol màgic s’estimaren , maldestrement, per primera vegada.
Acabaven de donar-se plaer l’una a l’altra, feia ja setze anys que vivien juntes, eren parella de fet i havien adoptat dues criatures. L’Elisabet sovint, quan acabaven de mostrar-se el seu amor, recordava aquell primer dia a la platja, satisfeta d’haver tingut el valor de fer aquell primer petó.


Photobucket

Comentaris

  • Arriscar,[Ofensiu]
    free sound | 19-07-2011 | Valoració: 10

    desitjar, viure sempre amb el cor a la mà...
    Viure la vida, sense por,
    fer dels dies, il·lusió,
    bonics tresors, sempre amb amor!!!!
    Segueix creant company, sempre endavant!!!!
    Gràcies pels comentaris i bones vacances!!!
    Una abraçada arriscada.

  • Per guanyar...[Ofensiu]
    natasha | 10-07-2011

    ... primer cal arriscar i per mostra el text que acabes de regalar-nos.
    Certament és així i quan amb els anys t'adones que gràcies a aquella "petita" aposta avui ets on ets la resta dels problemes.... es desdibuixen per moments.
    Un encert el text, la temàtica i el desenvolupament

  • Arriscar[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-07-2011 | Valoració: 10

    Arriscar és un verb per mi molt engrescador. Arriscar és una resposta. Arriscar és experimentar. Arriscar és alliberació d'esquemes. Felicitats !

  • Eròtic...[Ofensiu]
    AVERROIS | 04-07-2011 | Valoració: 10

    ...sensual, tendre, un relat d'amor sense fronteres, sense perjudicis.
    Una abraçada.

  • Qui no arrisca, no pisca...[Ofensiu]
    Englantina | 03-07-2011


    Per la meva naturalesa només puc tenir una visió heterosexual de l’amor, però estic segura de que l’amor entre persones del mateix sexe no deuen ser massa diferents. La inseguretat, l’amor, la infidelitat, l’entrega, el rebuig, la passió.... Tot son sentiments humans, igual que ho és la valentia de fer un primer petó: el resultat només ho dirà la reacció del que el rep, sigui del sexe que sigui.
    El teu relat és un cant a l’amor i a la fidelitat, sentiments que de vegades no semblen rebre la intensitat que es mereixen.
    Felicitats pel teu bon escrit.

  • Poc convencional[Ofensiu]
    nuriagau | 03-07-2011 | Valoració: 10

    Un microrelat que ens parla d’un amor poc familiar per a mi; potser per això, el desenllaç m’ha sorprès. La història d’una parella que s’ha mantingut fidel al seu primer amor.
    Ens seguim llegint,
    Núria

Valoració mitja: 10