Cague una vegada a la setmana. No és culpa meua.

Un relat de: Peer Cepció

Hui he cagat. Feia una setmana exacta que no hem retrobava amb el desfragmentador orgànic de ma casa. El meu rècord oficial, encara que l'he superat extraoficialment diverses vegades, està establert en 9 dies, coincidint amb un viatge per Los Àngeles. Per contra el rècord invers el tinc en 3 vegades en una setmana. Tot un fracàs.
Però el que vinc a exposar ací és la raó de tan impopular desajustament. I és que l'acte de cagar està socialment mal vist. Encara que és un acte que ja existia al Paleolític i inclús caga el rei i caga el Papa (com deia l'ínclita copla), la societat actual ens educa per tal que odiem este acte tan bonic i tan ple de satisfacció.
El fet de pronunciar la paraula cagar (en les diverses formes verbals i nominals) ja està quasi superat per la majoria de la ciutadania; és freqüent cagar-se en qualsevol cosa quan quelcom va malament. Quan més gran és la cosa cagada, més gran és també la satisfacció i més ens podem delectar pronunciant la nostra locució. No és necessari que ningú ens escolte, però ens fa més goig fer-ho en públic, cosa que no ocorre amb l'acte no metafòric de cagar.
El que encara no hem superat és la fase visual excretòria. Per què a les pel·lícules no surt mai ningú cagant? És que els pistolers no caguen? I Penelope "con su bolso de piel marrón"? ja ens podem imaginar per què s'ha quedat marró el bolso.
Tal vegada si la societat (les masses freudianes) no ens posara tants prejudicis al cap, persones com jo aniríem més sovint a buidar el ventre.
No tota la culpa és de la societat. Hem de parlar també de les limitacions fisiològiques i anatòmiques que ens tenallen. La cagada hauria de fer-se més afable i propera als ciutadans (com polítics en campanya). Podíem cagar una vegada al any, encara que haguérem de fer-se la baixa un parell de dies. Clar que açò no seria rentable per a les multinacionals del paper higiènic que veurien tancat el seu mercat, i a ningú se li escapa que són estes empreses les que marquen les tendències macro-econòmiques mundials del món i controlen els nostres destins. Inclús el Vaticà és soci d'alguna de les més importants.
Podíem estar dotats d'un forat d'acer reforçat per tal de no patir esgarros. Però segurament seria una millor solució cagar com les borregues, és a dir, pilotetes com conguitos. D'esta manera resoldríem el problema dels esgarros i les papereres continuarien alienant-nos. Tal vegada ens sortiria un altre problema, i és que el negoci dels desembossadors hauria de reciclar-se i açò portaria mobilitzacions a nivell mundial del món.
I mentre la solució arriba, jo continuaré cagant 52 vegades a l'any (cagada amunt, cagada avall). Cago'n la pell de gos!!!!

Comentaris

  • . . . [Ofensiu]
    montserrat tafalla rigol | 24-04-2010 | Valoració: 10

    uy ! m'oblidava la valoracio

  • m m m m . . .eix !!![Ofensiu]

    escatològicament divertit

  • D´aixó s´en diu anar estrenyit. [Ofensiu]
    Murri-murri | 24-11-2007

    I perquè t´has de cagar en la pell de cap gos home? A veure que t´han fet a tu els pobres gossos, tret de cagar gairebé sense esforç i sense necessitat de paper higiènic els parcs i les voreres de qualsevol ciutat o assentament humà. Fins i tot hi ha hagut gossos astronàutas noi, una miqueta de respecte eh????
    Ja,ja,ja. Jo no vull dir les vegades que evacuo per si hi ha alguna bruixa dolenta amagada en aquest trastet i me les amarga, je. Apa unes herbetes i a disfrutar de les cagades.

  • M'he fotut un bon tip de riure![Ofensiu]

    Benvinguda sigui l'escatologia, sempre i quan estigui feta amb talent i gràcia com tu ho fas.
    Que passa que sembla que els relats més corrosius sembla que vinguin tots del País Valencià? No se si és que busco malament o realment per aquí dalt tots som una colla de pàmfils (alguns d'ells adorables, no dic que no) o no se que passa.
    De moment, veig que vosaltres sou de moment els que em feu respirar una mica.
    No comparteixo la opinió que aquest relat sigui de la corda "rotllo club de la comedia/Buenafuente" tot i que sovint em sembla que hi ha més bona literatura en coses com aquesta que en segons quines baluernes de lectura "obligatòria".

  • jo cago mes sovint... xo em cago amb...[Ofensiu]
    gore_cat | 06-06-2006

    he rigut més a gust del q e cagat en 2 semanes...xDD i això q creq q "cagar" es un acte ben satisfactori x nosaltres i pel nostre cos, i així, jo sEguiré mantenint la tradició de cagar-me cada dia, ja sigui per paraula o per obra, pero cagaré xq em ve de gust!! jeje... no entenc jo tampoc xq un acte tan natural està tan mal vist x la alta societat i x la merda de reis i polítics... si pateixes restrenyiment... menja fibretes d'aquelles q diuen q van bé... (tot i q preferirira pati restrenyiment a pendre aquelles porqueries...)... TENS UN ESTIL MOLT PRÒPI I ÚNIC, M'ENCANTA!!!! SEGUEIX AIXÍ NANO!!! jeje podria haver patit una crisi psicologica cerebral i llegint els teus relats em partiria el cul!!! xDD son molt bons! PETONS!! SEGUEIX! MERDA I SORt!!

  • Cague...[Ofensiu]
    METZINA | 25-02-2006

    A mi m'agrada mirar la forma de les meves cagades, com la gent quan mira els núvols...
    I sento plaer perque cagar no és més que un acte de puresa. O si no, quan una persona no caga... a que se li nota en la cara de mala llet?

  • Funcions corporals a part, no et dediquis a la política.[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 19-07-2005

    Apreciat Peer, aquest relat l'he trobatun pel massa escatològic.

    Però un del que l'han comentat, que es diu David Gómez Simó, et recomana que et dediquis a la política.

    Jo , que he fet política de campanar en aquells díes de la Transició, tinc els coneixements suficients per dir-te que no li facis cas de cap manera.

    Amb independència de les teves funcions naturals, t'ompliries de merda.

    Espero que em creguis.

    SANTANDREU3

  • Jo discrepo de tot aquest merdé, senyores i senyors[Ofensiu]
    Màndalf | 31-05-2005 | Valoració: 10

    S'ha d'eliminar el cagar. És una funció estúpida, que fa nosa. Quan arribi el dia en què tant sols mejem pastilles dietètiques, de les quals el nostre body aprofitarà el 100%, no hi haurà residuus que s'hagin de treure pel cul, companys i amigues ;-). En tres o quatre generacions i una mica de mutació s'haurà acabat el forat del cul i la mare que el va. Serà per seure i per lluir. A la llarga només tindran forat del cul un col·lectiu que ara no me'n recordo com es diu.

    Merda per tots, ara que encara n'hi ha (ep! que això es diu a la farándula,eh!).

    Peer ets collonut.

  • Jo també ho pateixco en silenci[Ofensiu]
    graciakx | 26-05-2005 | Valoració: 10

    Estic amb tu en les teus propostes. Avall la tirania de les multinacionals papereres!!!!!

  • Que t'hi cagues!![Ofensiu]
    Gica Casamare | 17-05-2005 | Valoració: 9

    Que bo...
    Una cosa, la gent se n'enriu que a la majoria del món usen la mà humitejada per netejar-se l'obertur anal d'expulsió merdil.
    Us imagineu que tots els indis (de la Índia) i els xinesos fessin servir paper de wàter?? adéu Amazones...
    Salut i merda!

  • que bo!!![Ofensiu]
    AnNna | 13-05-2005 | Valoració: 9

    jejeje! caga caga.... jejeje! home... això de la imatge... jo penso que ha de ser el moment més lleig... veure una persona cagant... :S

    petons!!!!
    ets un crack! jejeje

    AnNna

  • "cague en l´osti, tu"[Ofensiu]
    Romeu | 13-05-2005 | Valoració: 7

    ge, tu, anava l´aigua darrere taula, tot l´arròs gitat; vicèntico, quan em passes el camp de rotovator?,
    s´amagava darrere el canyar, ¡el tio imbècil!, i clar, ningú el trobava.
    tots treballant i ell cagant, més d´una hora,
    geeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

  • Molt bo, molt bo, molt bo![Ofensiu]
    David Gómez Simó | 05-05-2005 | Valoració: 10

    Nano, quina elocuencia. No has pensat de dedicar-te a la politica?. Per allà ni han molts que la caguen i com si res.

  • Bon estil[Ofensiu]
    vesanant | 01-05-2005 | Valoració: 10

    Tens un estil fresc i nou.
    Molt bones les imatges mentals que ens proposes

  • fas esport?[Ofensiu]
    Carlos | 30-04-2005 | Valoració: 10

    si no en fas hauries de moure un poc el cos, menjar fibra i beure aigua. Conec un pallu que fa esport i caga tots els dies. Alguns dies, fins i tot, repeteix l'acte dues o tres vegades.

    au!

  • Digne d'impressió[Ofensiu]
    pardalet | 29-04-2005 | Valoració: 10

    Amb el teu permís l'imprimiré ara m,ateix per portar-lo a la feina i penjar-lo al tauler.

  • xDDDD[Ofensiu]
    Yrch | 29-04-2005 | Valoració: 8

    he rigut a gust!!xDDD m'agradat! ;P

Valoració mitja: 9.42

l´Autor

Foto de perfil de Peer Cepció

Peer Cepció

9 Relats

123 Comentaris

69487 Lectures

Valoració de l'autor: 9.11

Biografia:
Sobrevisc enredant i destralejant en uns i altres.
No m'agraden les banderes.
Sóc solipsista convençut i un poc nihilista.