cagat de por (3)

Un relat de: josepsalatermens
--------------------------------------------------------------------------------

M'estic gairebé una hora de bocaterrosa o amb l'esquena recolçada a un arbre, assegut al terra i abraçant-me les cames.
Val la pena de viure per veure això?
I m'alço ensopit, només perquè la gana em fot.
Ja es veuen une casetes de lluny.
Amagat darrere uns arbres dubto de si puc entrar dins el poble, pot ser que algun cabró em denunciï, corri a xivar-se a l'enèmic, o també que hi hagi bona gent que el faci llàstima i m'acollin. Segurament que hi deu d'haver de tot.
Vaig rodejant la vil.la sense sortir del bosc i mi fixo en tot. Veig que tenen per costum de llençar les escombraries a la part de darrera de les cases, ja me les miro bé ja, però no hi ha res que es pogui aprofitar, només closques d'ou, peles de patata...
Segueixo caminant fins l'altre extrem del poble, que bé aquí són els horts!
M'hi atanso amb molt de compte, hi ha un parell d'homes cavant. Quant es faci fosc i marxin aprofitaré per endur-me'n el que trobi, el que sigui.
Aquests homes ja pleguen, amb les eines a l'espatlla, sel's veu reventats.
Ara que encara no és negra nit mi atanso per clissar una mica.
Merda! D'on ha sortit aquests gossos? Amb tant de soroll que fan ja se senten veus a les cases.
Corro ben cap a dins del bosc, haig de tornar a esperar, fins que tot estigui ben tranquil de nou.
Ara que ja no es veu res què puc fer?
M'apropo a les primeres cases i regiro le deixalles. Recullo les peles de patata i me les enduc fins a un rierol, les netejo com puc i me les menjo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de josepsalatermens

josepsalatermens

110 Relats

29 Comentaris

51358 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Vaig neixer el 5 de març de 1961. Treballo en un hospital i estic casat i fillat. M'agrada la natura i estar de tant en tant un mica sol amb mi mateix, però també necessito tenir algú al meu costat.