Cada dia és més pes al damunt... fins que...

Un relat de: faldudeta_8

Com diu el títol... cada dia que passa se'm fa més i més pesat...
Sempre he sigut d'aquestes persones reservades, que es guarden quasi tot el que els preocupa a dintre.. i he de dir que això no és gens bo!!!
Tinc moltes coses que em fan pensar, i preocupar, a la meva vida, com ja vaig dir en un relat anterior, massa per a 15 anys!!!
Però aquestes coses que comencen sent insignificants, acaben sent problemes, i d'alguns, que ja mai en podré sortir...
Però diuen que així és la vida, no? doncs si sempre ha de ser així... a mi no m'interessa!!!
La qüestió és que com cada cop em vaig guardant les coses per a mi, m'he les quedo dintre, hi ha un dia, un dia que cada cop és més repetitiu i està molt prop un de l'altre, que "rebento", exploto... i començo a plorar i plorar... i pensar que potser no sé fer les coses bé... o qui sap...
M'hauré de replantejar la vida... si és que vull seguir endavant amb ella...

Comentaris

  • Com pesa el pas de la vida [Ofensiu]
    Avet_blau | 19-01-2008 | Valoració: 10

    Com pesa el pas de la vida ...
    feixugament anem carregan misèries,
    que costen d e pair.

    jo, en algun racó del meu cap,
    tinc un contenidor, i el vaig omplin cada dia de problemes i tristeses de la vida,
    I quan es ple, surto lluny, i camino dins el bosc , si cal, hores i hores esmicolant les angoixes pel camí,
    fins que quedo buit i net.

    Avet

  • Jere Soler G | 19-01-2008

    He llegit aquest relat teu, i crec que l'exercici d'expressar els sentiments a través de la literatura és genial. Crec que te'n sortiries molt bé, si aquests pensaments els intentessis convertir en ficció; és a dir, si fessis contes... tot i que com a pensaments també estan molt bé.
    Jo també sóc un relataire d'aquest web, et convido a llegir algun dels meus relats. A la meva biografia també hi trobaràs el meu mail. Si necessites que algú escolti aquests problemes que dius que et guardes per a tu, aquí em tens... que la vida és una meravella.

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40604 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.