CA.L ESTIMAR

Un relat de: Joan G. Pons
Cal canalitzar l'estimació. Practicar- la. Expressar- la
Quan estimem ens estimem i això enriqueix i motiva.
Difícil viure i conviure sense estimar. Donar i Rebre aquest és el gran joc seriós de les relacions humanes.

Donar i Rebre amanit amb Amor, una forma viva i connectadora en les relacions humanes.
Cal tenir i practicar un bon recull de gestos, actituds i paraules plenes d'estimació.


Al estimar fem una projecció personal vers l'altre o altres. Aquesta projecció enganxa i enriqueix al que dona i al que rep.
Simultàniament quan estimem passem pèl mirall de la nostra forma de ser i valors que projectem.
I quan estimem ho fem naturalment, espontàniament..
I aquesta actitud provoca agraïment i connexió.

I aquesta projecció funciona tant vers les persones com animals, com coses...una flor, un arbre, una sortida de sol....
Donar i Rebre amanit amb Amor, una forma viva i connectadora en les relacions humanes.
Cal tenir i practicar un bon recull de gestos, actituds i paraules plenes d'estimació.
Al estimar il·luminem.

Comentaris

  • Amanida 10[Ofensiu]
    Soleilsi | 08-01-2019 | Valoració: 10

    M'agrada i trobo imprescindible aquesta amanida... donar i rebre...
    Saber donar i saber rebre... per una Vida Plena! OK.