Buscant

Un relat de: Abs

Volia oblidar-te, et juro que ho intentava. El sol roent sobre la meva pell feia que s'assequessin les ferides dia a dia, però la nit és tan freda... i ja en sentir el tacte dels llençols m'inundaven els records de nits d'amor compartides, carícies amb paraules a cau d'orella. Oh sí, i aquelles notes, les primeres notes de la nostra cançó, que em retornaven al paradís de la teva veu.
Sovint em pregunto, què tenia ella que a mi em manqués? Així torturant segon a segon el meu pobre cor, que no té ni forces per sagnar.

I ara busco algú que tingui fil i agulla per cosir-me tota per dintre, algú que m'amagui dins els seus llavis eternament, algú que sigui de veritat.

Comentaris

  • Buscant[Ofensiu]
    Falciot blanc | 14-06-2007 | Valoració: 10

    La vida es així, o expresses molt be, moltes vegades tenim de patir per donar més valor a lo que tenim o al que podem aconseguir desprès de un fracàs, els sentiments ens fan persona, tenir la habilitat de expressar-ho sempre ajuda.

  • L'amor...[Ofensiu]
    Bonhomia | 25-05-2007 | Valoració: 10

    ...pot ser una bogeria. Jo crec que per compartir passions no ens hem de ferir els sentiments.
    De tota manera, jo, a la meva vida, he tingut varis mals trànguls per culpa de l'amor, i alguns han sigut molt forts. Però crec que hem de ser més forts nosaltres.

  • "bonihim"[Ofensiu]
    KäRLeK | 25-05-2007 | Valoració: 10

    no hi ha gaires més paraules que ho resumeixin tan bé... i ho saps. Llàstima que la gent s'inspiri amb la inspiració dels altres...

    Albutxe bonissim, no sé dir-ho d'una altra manera, de veritat.

    Un petonàs...

    ··[[ aLGú QuE T'eSTiMa ]]··

    ··[[KäRLeK]]··

Valoració mitja: 10