Bufa el vent

Un relat de: unmarpernopensar

Removent papers, desfent aquells escrits que perduren de velles històries.
Ahir eliminava tot allò que m'ha perturbat.
Sí, és cert, aquí en resten algunes,però en aquell moment ja vaig començar de nou.
Parlo d'escrits que encara estaven guardats sota la carpeta, d'escrits que parlaven d'esperança, que sobrevivien en les amenaçadores tempestes que venien.
n'eren un simple esbós, la base del passat posterior.

Només conservaré alguns escrits que ja no respiren,
que fa temps que estàn morts.Formen part d'un passat de tenebres.

Així, quan sigui gran,
al costat de la meva sirena,
somriure al pensar en aquelles coses de joves...
En pensar que l'amor m'ha fet sobreviure fins aquell moment.
En pensar que per fi tindré el que cercava, que la tristesa m'ha ensenyat quin camí agafar.
Que gràcies a passats crítics, hauré construit un present indiscutible.
Que somriuré de veritat.


Comentaris

  • Llences tot, fas neteja[Ofensiu]
    Avet_blau | 07-01-2008 | Valoració: 10

    Llences tot, fas neteja,
    i deixes nomes una mostra per el record.
    cal llençar llastra, però i si tirem quelcom que desprès necessitem.

    no ! clar , nomes amb l' esperança i voluntat ja es pot tirar endavant,
    i si vas mes lleuger, millor.


  • Sobre remolins de vent, papers atresorats i somriures...[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-01-2008 | Valoració: 10

    Per començar aquest Any Nou de lectures, he triat un títol a l'atzar entre els teus... potser perquè aquí on jo visc bufa tot sovint el vent, m'he decidit per aquest.

    Suposo que tots tenim una carpeta on guardem paraules que van ser vives i enceses, i que ara esperen i esperen: com tu expliques, jo també en remoc papers, de tant en tant. I somric de veritat!

    Satisfeta després de tornar a llegir un poema teu tant personal, t'envio una abraçada nova d'Any que tot just comença,
    Unaquimera