Breu

Un relat de: Dr. Livingstone

*

La brevetat és una papallona,
el vol d'un pardal,
el petó d'una dona.

La brevetat és freda
és calenta
és bona i és dolenta

La brevetat és el glop d'aigua fresca
l'instant d'alegria
el millor moment de la vida .

Comentaris

  • la brevetat[Ofensiu]
    Xunxi | 15-02-2011 | Valoració: 10

    molt. molt. breu
    i molt.molt. maco..
    felicitats

  • La brevetat...[Ofensiu]
    natasha | 14-05-2010

    ... d'aquest text és l'idònia per descriure el que representa.
    Et seguiré descobrint!

  • montserrat tafalla rigol | 13-05-2010 | Valoració: 10

    la poesia em deixa indiferent. És una mancança meva. Llegeixo com si fos prosa i o m'agrada o no m'agrada.

    M'agrada llegir els relats dels altres, sempre s'hi pot aprendre, encara que moltes vegades no els comento per qué no trobo l'expresió adecuada.

    Ei! que els altres escrits em resulten un pél macabres pel meu gust ( veus? no és la paraula macabres la que hi escau més ). És clar que jo com a crític d'altres escrits no n'estic gaire capacitada.

    Espero i desitjo que escriguis més.

    ¡salut!

  • L'essència...[Ofensiu]
    bufanúvols | 03-05-2010 | Valoració: 10

    D'allò etern.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Dr. Livingstone

Dr. Livingstone

11 Relats

36 Comentaris

14472 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
"Aniré a qualsevol lloc, sempre que sigui cap endavant.
Si els meus viatges, els meus llibres tenen algun significat, si la geografia té significat és per fer-nos aixecar la mirada dels nostres egoismes i dirigir-la cap a un món complex i magnífic."

El 1871, per encàrrec del seu editor, Henry Morton Stanley, va trobar el doctor Livingstone al mig de l'Àfrica, cosa que li va permetre pronunciar l'arxiconeguda frase: "el doctor Livingstone, suposo?".
El tal doctor Livingstone, metge, explorador i missioner britànic, va ser el primer home blanc que va creuar Àfrica de costa a costa i no està clar que volgués ser trobat per ningú i encara menys per Stanley, vist i considerat que el doctor Livingstone era antiesclavista i el senyor Stanley no hagués pogut viure sense fer tota mena d'atrocitats als esclaus.