Boja

Un relat de: ghn666

Definitivament.
Conclusió.
BOJA. FOLLA. TRASTOCADA.
S'ha tallat les venes!!!!!
Està molt malament.
Sóc la seva obsessió.
Fa tot això per cridar la meva atenció.
Estic desesperat.
Totalment.
...
Estic cansat.
No l'aguanto més.
Ja no puc.
La pica ja n'és plena.
Explotaré.
Ho he de fer.
No sé encara el què.
Però ho he de fer.
Imaginació.
No hauria de tardar gaire en fer-ho. Sinó, no tornaré a viure com una persona normal mai més.
...
No vull fer-li mal.
Però no puc viure més temps amb aquesta situació.
Ja no tinc amics.
Estic totalment controlat.
Ningú se m'acosta.
Estic cansat.
Molt cansat.
La deixaré.
Definitivament.
És boja.

Comentaris

  • kispar fidu | 12-09-2007

    encara no hi surt el nouuuuu!

    (ja em sonava estrany aquest 5 corresponent al mes de maig...! jejeje)

    aquest és "tengui"! els nous encara no han arribat...!

    aix...! see you meri!

    per cert! avui pels passadissos (més ben dit: pujant per les escales...) he vist uns cartellets que m'han fet pensar en tu! un concurs que organitza kukuxumusu, que no sé ben bé de què va, però que el lema és Muuuuuuuus! i regalen un viatge!
    et passo el web i hi fas un cop d'ull si t'interessa: http://www.kukuxumusu.com/mus

  • nichs | 07-06-2007

    em preguntava fins a quin punt aquest relat és fruit de la imaginació, "tan sols"...

    gràcies per haver-ho redactat; n'hi ha que no en som prou, de valentes...

    et llegiré! : )

  • vaig dir que m'hi passaria, oi?[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-06-2007

    bones Meri~suelta! (ho vaig dir, oi? doncs aquí estic!)

    Avui, havent entregat ja PFC (por fin!!!!! i the last entrega ja!), i tenint Cervantes també enllestit... i amb el pròxim examen dilluns... i com que després de treballar, a les 5, he anat a fer uns encàrrecs a sabadell amb la bici i he arribat a casa sobre les 7 ja... i tenia força calor, m'he dit: em vaig a fer un xapuzón ràpid i em dedico la tarda de relax!

    i mira, he pensat en el teu relat!

    ostres! ara hauré de fer memòria i resituació de la resta de la saga! com et vaig dir!!!! jejeje


    --> sí que deu ser boja, sí... arribar fins a aquest punt d'obsessió! Tot i que... pensant-ho bé, no sóc la millor persona per dir-ho... perquè deu ni dó també fins a quins nivells arribo jo per temes d'amors platònics... aix... si és que...!

    Està cansat, no pot més. Ara l'ajuda, però després, definitivament, la deixarà (o almenys això és el que pensa i es proposa ara...).

    Està controlat per algú és del pitjor que et pot passar... Una cosa és que tu mateix et vegis enganxat a una persona i que t'afecti massa tot el que fa o deixa de fer... però... que directament et controli... no! jejeje

    Sobre l'intro: Suposo que aquest no serà l'únic relat que publiqui avui... doncs al final sembla que sí que va ser-ho!!! ja que ja tinc un esbós per a la penúltima entrega de la saga... uooo!!! tindrem final aviat! jeje i també he escrit un parell de relats molt melancòlics... xips... cert! aquests sí que els he llegit! jups...! el temps passa, i tan de pressa de vegades... sembla mentida! però el que s'uneix amb força i amor costa més de trencar i si volem podrem mantenir la relació!


    ai! saps què? ja que hi som (i que pel msn no hi ets... curiós...!) (uo! això encara és més curiós! acabo de mirar el msn per comprovar que realment no hi erets... i uala! m'apareix un Gohan en una finestreta d'entrada!!! jejeje)

    doncs, que t'hauré de demanar un petit "favor" per als dies de Lloret... sips, l'altre dia hi vaig pensar, i no és res de l'altre món... però m'aniria bé...

    ja t'ho explicaré quan ens veiem, ok? però és perquè hi pensis i ho tinguis present! i així, si se'm passa em cridis l'atenció! jejeje


    apalins, see you muuuu'sueeeeelta!

    cabreta

l´Autor

ghn666

9 Relats

23 Comentaris

9469 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75