A quatre mans (Passió/Bogeria)

Un relat de: shyshark

Un home i una dona comparteixen una passió.

El diumenge al matí és el dia en què la fan possible.

En el centre de la ciutat, on les activitats del individus passen més desapercebudes.

Per això l'home i la dona trien aquesta zona- avui tranquil·la- per la seva activitat.

En un extrem del carrer, ell comença el seu frenètic joc i ella ho fa -allegro vivace- per l'altre extrem.

El recorregut no és molt llarg i arriba un moment en què tots dos es troben.

Creuen mirades, potser algun gest de reconeixement. Mai paraules.

Quan arriben a la fi del seu recorregut, amb la feina feta, marxen amb destinacions diferents.

El terra de lloses grises queda ple ,aquí i allà, de formes caragolades de papers de colors, estrips d'anuncis de concerts i altres actes. Les parets, amb les fotos i les grafies esquinçades. Resten fragments de noms, dates i llocs que ja no tenen sentit.

O potser sí.

Comentaris

  • Agraït[Ofensiu]
    shyshark | 06-03-2007

    Per la visita, el comentari (m'agrada com dius les coses), per compartir en Chuck (t'he convertit jo o no? què estás llegint?) i per parlar de mi. A veure si l'altra relataire chuckfan me diu qualcosa.
    Una abraçada

  • Reciclatge creatiu[Ofensiu]
    Unaquimera | 05-03-2007

    Primer m'ha cridat l'atenció el títol, per què en el microrelat que vaig escriure jo representant la passió, aquesta va associada també a la bogeria: quina casualitat! O no...

    Després, en obrir el teu text, de seguida han destacat les línies, tan espaiades, tan breus, tan ascètiques i pausades.

    Has creat amb elles una escena urbana, aparentment absurda perquè no té una finalitat concreta, però tendra per quan la bogeria creadora dels protagonistes a partir d'elements que transformen pot donar lloc a nous missatges, a nous sentits impensats per qui havia elaborat els anuncis, els dibuixos, les fotos i grafies inicials.
    Pràcticament, és un reciclatge de la creativitat el que porten a terme!

    Una lectura interessant...

    Parlant de lectures, estic amb el Chuck entre mans i he descobert una altra autora de Relats que l'admira molt! Li vaig parlar de tu, no sé si haurà contactat...

    T'envio una abraçada amb molt de sentit,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de shyshark

shyshark

12 Relats

29 Comentaris

20502 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Se va el caimán se va el caimán, se va para Barranquilla. Allà l'espera el tauró tímid. S'han conegut al feisbuk i provaran de veure si tenen alguna cosa en comú.
Visita'm tu a: http://sietevidastieneelgato.blogspot.com